CAC 10 Anmeld indhold Skrevet December 25, 2011 Valget står nu mellem disse, hvis der er nogen der kan bidrage med erfaringer lytter jeg gerne Og ja, det er dem jeg mener, det skal ikke være de sidste nye da de er for dyre :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret December 25, 2011 Hvis du alligevel har kig på Samsung Galaxy S, synes jeg du hellere skulle kigge på Googles officielle Nexus telefon, Samsung Nexus S. På den måde er du ikke låst fast af at Samsung ikke er super hurtige til at få frigivet opdaterede Android versioner. Så får du nemlig operativ systemet som Google har tænkt det, og efterhånden som Google har opdateringerne klar til den. Dette inklusive den seneste Android version 4 (IceCream Sandwich aka ICS). Men hvis valget er ufravigeligt mellem LG Optimus og Samsung Galaxy S, vil jeg helt klart vælge Samsungs. OLED skærmen giver så meget bedre billede, og selvom Samsung ikke er god til at få opdateret OS på telefonen, er de bedre til det end LG. Jeg har stadig min SGS efter jeg købte SGS2. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret December 25, 2011 Tak for input. Det er pga. pris og behov at jeg ikke er på udkig efter de nyeste telefoner, og leder derfor efter en god brugt telefon Jeg har selv en SGS2 og det er suverænt den bedste telefon jeg har haft, så jeg hælder også selv til Samsung. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret December 25, 2011 [...]Det er pga. pris og behov at jeg ikke er på udkig efter de nyeste telefoner' date= og leder derfor efter en god brugt telefon[...] Samsung Nexus S er skam heller ikke en ny telefon. Den er omtrent lige så "gammel" som Samsung Galaxy S. Nexus S er bare den officielle fra Google. http://www.blocket.se/malmo/Samsung_Google_Nexus_S_37639051.htm?ca=23_11&w=0 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret December 25, 2011 Samsung Nexus S er skam heller ikke en ny telefon. Den er omtrent lige så "gammel" som Samsung Galaxy S. Nexus S er bare den officielle fra Google. http://www.blocket.se/malmo/Samsung_Google_Nexus_S_37639051.htm?ca=23_11&w=0 Ahhhh..... my bad... den havde jeg helt overset. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2011 Hvis det kunne have interesse, så har jeg en helt ny Samsung Galaxy 5 liggende, stadig i sin æske og aldrig pakket ud og selvfølgelig med kvittering... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret December 27, 2011 Tak for tilbuddet, men ellers tak Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites