Jump to content
Don A

Råd - ris/ros til bmw 535D

Recommended Posts

Jeg står og skal købe en bmw 535D her i januar. det bliver en årgang 06-08. er der nogen som har godt eller skidt at sige om den model ? evt hvad man skal kigge efter og være særlig opmærksom på ? regner med det bliver en tysker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg står og skal købe en bmw 535D her i januar. det bliver en årgang 06-08. evt hvad man skal kigge efter og være særlig opmærksom på ?
Min mekaniker Niklas fra Autobahn i Svedala siger, at man bør købe den opgraderede LCI-model, der kom i løbet af 2007, fordi den teknisk set er bedre...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad står LCI for ?
Det står for LifeCycle Impulse = facelift - på den måde differentierer BMW sig lidt fra mængden he he. Nuvel jeg synes den er betydelig pænere inside i LCI-udgaven - der er lidt mere "krom" (f.eks. gearvælgeren)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg står og skal købe en bmw 535D her i januar. det bliver en årgang 06-08. er der nogen som har godt eller skidt at sige om den model ? evt hvad man skal kigge efter og være særlig opmærksom på ? regner med det bliver en tysker.
Er de fleste BMW'er ikke tyskere?? :laugh: Anyway, har selv haft en, og absolut INTET negativt at sige om den (bortset fra nogle el-fejl som blex fixet på garantien, og så den elendige service hos BMW Malmö) - men go get!! I øjeblikket kan de fås til næsten ingen penge... Kan dog være dyr i forsikring hvis du bor i et "forkert" område... Ville også gå efter en faceliftet fra 07->

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Enig !! med hvad du har da ikke set den ? :)
Jeg lagde 2 of 2 sammen og fik det til at være lig skribentens valg: 535d Desuden troede jeg, at I stadig havde jeres til salg - det er jo før sket, at handler er gået tilbage. Når jeg skriver "enig", betyder det enig i, at jeres tidligere 535d var nice - altså en kompliment ! Eller hva :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hver også opmærksom på modeller med panorama tag. Der er mange som har haft problemmer med støj fra listerne...incl. undertegnede. Der er også problemer med at der kommer vand i antennen som sidder i bagklappen på kombi modellerne. Ellers en super bil. Solgte dog hurtigt min pga. sportssæderne. Jeg er til komfortsæder :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hver også opmærksom på modeller med panorama tag. Der er mange som har haft problemmer med støj fra listerne...incl. undertegnede. Der er også problemer med at der kommer vand i antennen som sidder i bagklappen på kombi modellerne. Ellers en super bil. Solgte dog hurtigt min pga. sportssæderne. Jeg er til komfortsæder :-)
jeg vil helst have komfort. og tak for input. det vil jeg huske på når jeg tester.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites