Jump to content
ahmad.dk

Nordea overførsel fra SE til DK

Recommended Posts

Er der nogen der ved hvor hurtigt det går hvis man overfører fra en Nordea SE konto til Nordea DK konto? Eller Nordea SE til en SEB-SE eller Swedbank SE.? ar prøvet at søge om emnet uden held. (men det kan være at jeg skal få mig nye briller) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dag til dag. Jeg kender ikke de præcise skæringspunkter. Til gengæld koster det penge at modtage udenlandske overførsler i Danmark!
Oki doki, så er overførsel mellem Swedbank SE og DK meget bedre. Det sker flere gange om dagen så vidt jeg ved. Tak for svaret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske man bare skal gøre det "rigtigt" - jeg har ikke eksperimenteret så meget fra SE til DK. Men hvis man overfører fra DK til SE i Nordea er overførslen stort set øjeblikkelig hvis man vælger at overføre i DKK (så veksler de til SEK i Sverige). Vælger man derimod at overføre i SEK (så de veksler inden pengene sendes afsted) sker overførslen så vidt jeg husker kun én gang i døgnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mener det er 3 gange om dagen der sker overførsel. Syntes at de overførsler jeg plejer at lave om aftenen er der om morgenen, og så formiddagen er der vist ved middagstid, og mener der kører en ind sidst på dagen også

Er der nogen der ved hvor hurtigt det går hvis man overfører fra en Nordea SE konto til Nordea DK konto? Eller Nordea SE til en SEB-SE eller Swedbank SE.? ar prøvet at søge om emnet uden held. (men det kan være at jeg skal få mig nye briller) ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites