Kim Andersen 10 Anmeld indhold Skrevet December 16, 2011 [+++++ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2011 Jeg synes det er helt ok at mit forsikringsselskab træffer beslutninger baseret på telefonisk kontakt, hvis jeg har fået alt hvad de siger..... men kommer selvfølgelig an på hvad de skal træffe en beslutning om Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2011 Så længe de har den på bånd er det jo fint nok. Der findes flere services hvor call centre er forbundet med optagerenheder. Nogle af dem formår endda at lave et skrift af samtalen, men det er vist ikke helt godt endnu. Dog vil jeg mene at den telefonisk kontakt bør være underbygget af noget andet mere konkret, men jeg er desværre ikke jurist Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2011 Alt hvad du ringer til en bank om, bliver optaget på bånd, så vidt jeg lige kan huske Ihvertfald ved værdipapir/aktiehandel og det er fuldt ud juridisk bindende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2011 Mundtlig aftale er lige så god som skriftlig aftale - juridisk set... Spørgsmålet er bare at kunne bevise sin sag... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2011 Mundtlige aftaler er kun bindende hvis begge parter mener det samme, ved uenighed er de ikke bindende - Rent juridisk. Hvis de på den anden side er optaget , så er de bindende, også ved uenighed. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thage Løbner 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2011 UPS, hvordan kan man være uenige om en aftale? Uenighed medfører da at der ingen aftale er, så du roder godt rundt i materien. Hilsener Thage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites