SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2011 Så kommer du vel bare op til ham din ven oppe på første sal. :p :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ahmad.dk 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2011 Jeg synes PeterV skal flytte til England, Sydafrika, Australien eller Japan eller et af de steder hvor de har højrehånds styre i bilerne og blive mønster borger der! PeterV hvad står V´et for i dit Nick? Jeg gætter på venstre. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
øresunds 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2011 endnu et perfekt eksempel på en af de efterhånden mange der bevidst holder sig på venstre side af kørselsbanen, og leger politimand, men heldigt for peter er de stille og rolig i overtal, så tak til dig og alle jer andre for at gøre min hverdagskørsel til og fra arbejdet et helvede. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2011 2011 ville bare ikke have været det samme uden at vi tog denne diskussion .. igen .. det er lidt som 90års fødselsdagen nytårsaften, det er blevet tradition. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret December 17, 2011 Lollikken: "Synes godt om" knap mangles til din kommentar ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2011 Det skal vi have stoppet. Der er ingen der har behov for at køre mere end 100 km i timen så derfor vil jeg opfordre ALLE til konsekvent at holde til venstre det næste år. På den måde kan vi få bremset nogle af psykopaterne. Har netop bestilt tid hos en psykolog og fortalt hende om vores lille problem.. Der er grupperabat hos hende for alle os psykisk syge, der som jeg kører de lovlige 110 km/t og/eller derover på broen og som samtidigt ikke kan tage selvbestaltede skabspansere alvorligt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
chaospilot 10 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2011 frem med navnet - har også et behov der... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2011 Hun hedder: Wattan Ars Whole +46 77 114 14 00 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2011 Hun hedder: Wattan Ars Whole +46 77 114 14 00Hils Kling & Klang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret December 20, 2011 Ja jeg tror at de får grupperabat lissom os andre, for der er sgu mange af dem der! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2011 Så derfor vil jeg opfordre ALLE til konsekvent at holde til venstre det næste år... Så må vi håbe, Politiet gør brug af reglerne, for så stopper din aktion sgu nok snart :) http://politiken.dk/tjek/bilerogmc/ECE1460457/faerdselsboeder-tager-et-drastisk-hop-i-2012/ www.fdm.dk/boeder-afgifter/boeder-trafikken-bliver-dyrere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ahmad.dk 10 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2011 Så må vi håbe, Politiet gør brug af reglerne, for så stopper din aktion sgu nok snart :) http://politiken.dk/tjek/bilerogmc/ECE1460457/faerdselsboeder-tager-et-drastisk-hop-i-2012/ www.fdm.dk/boeder-afgifter/boeder-trafikken-bliver-dyrere Er der nogen som har hørt fra PeterV for nyligt? ;) Det kan jo være at han allerede er blevet snuppet hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret December 22, 2011 Tror han er her... http://www.sydsvenskan.se/sverige/article1594285/Ja-till-superregion-i-soder.html Med den kommentar om Skåneland.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Evil 10 Anmeld indhold Besvaret December 23, 2011 Er der nogen som har hørt fra PeterV for nyligt? ;) Det kan jo være at han allerede er blevet snuppet hehe PeterV er fundet ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret December 31, 2011 http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=241145 There's already a reputation system built into vBulletin. If that is not what you want, then there's the Post Thanks/Post Groan hacks. Virker til, at det måske bare er en feature, som Admin skal aktivere ;) Jeg mangler en synes godt om knap herinde af og til.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
A.kurt 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2012 100 km/t i venstre spor holder sgu ikke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MunterHyrde 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2012 Det er ikke ulovligt at køre over 110 på motorvejen hvis det er en nødssituation. Så hvis du ligger og blokerer risikerer du at hindre f.eks. en fødende kvinde i at komme hurtigt på hospitalet osv.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites