Jump to content
PeterV

Hold til venstre!

Recommended Posts

Jeg synes PeterV skal flytte til England, Sydafrika, Australien eller Japan eller et af de steder hvor de har højrehånds styre i bilerne og blive mønster borger der! PeterV hvad står V´et for i dit Nick? Jeg gætter på venstre. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

endnu et perfekt eksempel på en af de efterhånden mange der bevidst holder sig på venstre side af kørselsbanen, og leger politimand, men heldigt for peter er de stille og rolig i overtal, så tak til dig og alle jer andre for at gøre min hverdagskørsel til og fra arbejdet et helvede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det skal vi have stoppet. Der er ingen der har behov for at køre mere end 100 km i timen så derfor vil jeg opfordre ALLE til konsekvent at holde til venstre det næste år. På den måde kan vi få bremset nogle af psykopaterne.
Har netop bestilt tid hos en psykolog og fortalt hende om vores lille problem.. Der er grupperabat hos hende for alle os psykisk syge, der som jeg kører de lovlige 110 km/t og/eller derover på broen og som samtidigt ikke kan tage selvbestaltede skabspansere alvorligt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så derfor vil jeg opfordre ALLE til konsekvent at holde til venstre det næste år...
Så må vi håbe, Politiet gør brug af reglerne, for så stopper din aktion sgu nok snart :) http://politiken.dk/tjek/bilerogmc/ECE1460457/faerdselsboeder-tager-et-drastisk-hop-i-2012/ www.fdm.dk/boeder-afgifter/boeder-trafikken-bliver-dyrere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er der nogen som har hørt fra PeterV for nyligt? ;) Det kan jo være at han allerede er blevet snuppet hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites