briped 10 Anmeld indhold Skrevet December 12, 2011 Så tager man da bare godstoget. http://politiken.dk/indland/ECE1477427/trainsurfer-jeg-skulle-bare-paa-arbejde/ Må sgu tilstå at tanken nogen gange har strejfet mig, når man stod på Svågertorp og ventede og ventede og ventede :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2011 Haha hvor vildt! Jeg indrømmer også at jeg i et splitsekund har tænkt på at gøre præcist det samme! Dog på Tårnby da jeg en sen aften bare havde ventet og ventet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2011 Ej, hvor er det vildt! Et eller andet sted ulovligt, selvfølgeligt, men med samme flair "for den gode historie" som en spindokter, er det faktisk lykkedes denne ene pendler at få pressen til at kaste lys på den noget sørgelige rettidighed, der har hjemsøgt DSB Last's køreplan i en årrække. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2011 Ej' date=' hvor er det vildt! Et eller andet sted ulovligt, selvfølgeligt, men med samme flair "for den gode historie" som en spindokter...[/quote'] Jég bankede istedet en dag på lokomotivførerens dør på et godstog og spurgte ham, om jeg ikke kunne komme med - og det kunne jeg godt ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites