Lollikken 10 Anmeld indhold Skrevet December 9, 2011 Hejsa Genbruger lige denne tråd. Er der nogen der arbejder i KBH som vil have mig med tilbage til Sverige i dag d. 16. dec.? =) Jeg er pt på østerbro, men kan snildt bevæge mig til et mere favorabelt afhentningssted. Bare send en PM Cheers Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2011 Ja kl 2230 kan du komme med fra lufthavnen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2011 Bump (til at gælde for i dag :D) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2011 Bump (til at gælde for i dag :D) Jeg kører fra Østerbro kl. 14:30, hvis det har interesse. Smider dig lige en PM.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2011 Jeg kører fra Østerbro kl. 14:30' date=' hvis det har interesse. Smider dig lige en PM....[/quote'] Yessirs! Dannemare er dagens mand i skysauce =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2011 Yessirs! Dannemare er dagens mand i skysauce =) Hyggeligt med lidt selskab. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites