jolin 15 Anmeld indhold Skrevet December 6, 2011 Udskældt DSB-lillebror får nyt navn http://epn.dk/brancher/transport/article2628729.ece Iøvrigt en lidt sjov "Frågor & Svar" fra de medarbejdere der bliver overtaget af Veolia: http://www.veolia-transport.se/tmpl/ExtensionPage____46082.aspx?epslanguage=ML Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2011 Veolias svar bekymrer mig mere end personalets spørgsmål! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2011 Veolias svar bekymrer mig mere end personalets spørgsmål! Og nu har de så sat Veolia til salg ! -> www.sydsvenskan.se/ekonomi/article1586721/Veolia-Hela-bolaget-till-salu.html Bara fyra dagar före det att Veolia tar över driften av de svenska Öresundstågen så meddelar bolagets franska ägare att hela bolaget är till salu. Beslutet påverkar inte tågtrafiken i Öresundsregionen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2011 Flot! Farcen forsætter.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2011 Flot! Farcen forsætter.. Kører det? (skift mellem operatørerne ér i proces) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2011 Og nu har de så sat Veolia til salg Gad vide om DSB Øresund kan tænkes at blive den nye ejer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2011 Kører det? (skift mellem operatørerne ér i proces) Mit tog kom 8 miutter for sent afted fra Malmø C fordi de fumlede med at skifte personale - og så fordi der kun er 1 togsæt i stedet for 2. Men helt galt er det dog ikke gået (endnu) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2011 Mit tog kom 8 miutter for sent afted fra Malmø C fordi de fumlede med at skifte personale - og så fordi der kun er 1 togsæt i stedet for 2. Men helt galt er det dog ikke gået (endnu) Skulle du mod Danmark? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2011 Skulle du mod Danmark? Jep - endte trods alt kun med en 5-10 minutters forsinkelse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites