dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2012 ouch - er du sikker på at du har oprettet dig de rigtige steder? Ja, det vil jeg jo påstå. Næste skridt er indtastning af Product Registration Code, men denne har jeg ganske enkelt ikke. Jeg kan ikke engang downloade spillet igen (hvis jeg skulle have lyst), da dette step er greyed out pga manglende Code. Jeg har selvfølgelig prøvet for sjov at genindtaste min Pre-Order Code, men det brokker den sig (naturligt nok) bare over. Koden kommer på e-mail. Aldrig modtaget. Siden du heller ikke har fået nogen af de andre tidligere mails må der være et eller andet galt. Jeg fandt en enkelt mail i min spamfolder dateret Dec 14th med subject af "The Saga Begins..." (eller noget i den dur). Ud over 2 mails fra september (fra da jeg lavede min pre-order), er denne "The Sage Begins.."-mail fra den 14. den eneste i min inbox og spamfolder. Adskillige andre brugere på diverse fora sidder med præcis samme problem. De har aldrig via mail modtaget en Product Registration Code. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2012 Koden kommer på e-mail. Hvilken dato modtog du din? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2012 Hvilken dato modtog du din? Og hvad var subject samt afsender? Smid evt. hele mail-headeren i en PM, da det kan hjælpe min troubleshooting yderligere (jeg har egen personlig mailserver og alle serverlogs ved hånden). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2012 Origin lugter af GNU, kort sagt! Vi andre på BF3 kæmper daglige kampe - når vi endelig, efter at have ventet tre uger på inkompatibelt GNU-software, er kommet på deres halvfærdige servere. GNU som i "GNU's Not Unix"? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2012 GNU som i "GNU's Not Unix"?Gnu som i Gnu... Spillet holder 100 - men det omkringliggende flaf.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2012 OK :D Kunne heller forstå, hvordan GNU-projektet (http://www.gnu.org/) kom ind i billedet hos Origin. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2012 Min mail med koden kom den 17/12-2011 fra Origin med teksten : "Origin - Produkt klar til bestilling # *******" (jeg har lige censureret nummeret) Og den så faktisk enorm amatøragtig ud. Tekst uden linjeskift og den slags. Har du tjekket din Origin konto? Jeg havde i sin tid mit hyr med at De sammenlagde både min Electronic Arts konto, min SWTOR konto og min Origin konto. Det fuckede de totalt op. Password og adskillige andre oplysninger røg adskillige gange, og jeg måtte genindtaste det mange gange og genbestille reset af password gentagende gange. Prøv at kontrollere om du er oprettet ordentligt på alle de services. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2012 God info. Har lige downloadet Origin Client. Når jeg logger ind her, kan jeg så konstatere, at jeg har ét spil under "My Games". Spillet kaldes her "SWTOR Digital Deluxe Edition Pre-Order" og har status=UNRELEASED Spillet har en Code tilknyttet, og denne Code er min Pre-Order Code, som jeg allerede 117 gange har forsøgt at få dem til at æde, hvilket bare fejler med besked om, at koden allerede er blevet redeemed én gang. Jeg har ganske enkelt ingen "rigtig" Code - kun en værdiløse Pre-Order Code, men virkede under Early Access. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2012 Samtidig står der "Last played: --" (med henvisning til, at jeg aldrig har spillet det - hvilket er noget sludder). Hold kæft nogle skvaddermikler, mand! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2012 "Disconnected from EA Online" er hverdagskost i Origin hér. Det er så meget under al kritik, at man næsten skulle tro det var umuligt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2012 Har lige fundet denne geniale tråd: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=67459 Bl.a. med følgende info: "Ok So Bioware/EA/Origin has messed up when it comes to getting many of us our product keys and/or there is an error where when we type our product keys it says they are already in use. Also some of us have apparently only been billed for the pre order and not the full game, this is another problem hindering access which may or may not be due to that individuals credit card. There is also an error where some physical copies have been shipped without a product key or usable game launcher. Moreover some people did not even receive an e receipt to give to customer service but where billed." Mit næste skridt nu er således at traversere samtlige transaktioner (sikkert flere hundrede - boooooring!) på min konto for at se, om Origin overhovedet har trukket beløbet eller ej! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2012 Intet! De har (så vidt jeg lige kan se) ikke trukket en eneste krone på noget tidspunkt på trods af, at jeg har en ordrebekræftelse herpå! Efter Early Access må noget i deres system så omsider have tricket på, at jeg ikke slet ikke har betalt. Argh! Må købe det "igen" og bede til, at det jeg uden videre kan genoptage min lvl 10 char efterfølgende... *suk* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2012 Så har jeg købt det igen (og modtaget samme type ordrebekræftelse som da jeg lagde min pre-order tilbage i sept.). En ny Code medfulgte den nye ordrebekræftelse, og jeg er inde i varmen igen og har heldigvis kunne genoptage min character. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 3, 2012 Håber min erfaring kan hjælpe andre: http://www.echoseven.eu/showthread.php?2109-Issue-quot-there-is-currently-no-active-subscription-on-this-account-quot&p=23382&viewfull=1#post23382 Damn, det var spild af en hel aften. :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hamashu 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2012 Pernille og jeg er nu startet på Red Eclipse da der var fint plads her igen. Pernille = Andromea Anders = Hamashu eller Znype (har 2 chars) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2012 Pernille og jeg er nu startet på Red Eclipse da der var fint plads her igen. Pernille = Andromea Anders = Hamashu eller Znype (har 2 chars) Well, vi andre er på Kellian Jarro Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2012 Er der stadig gang i folk på Kellian Jarro eller er folk flyttet til Red eclipse - eller omvendt ? :D Har haft lidt travlt med min empire figur, så har ikke rigtig fået spillet min republic char endnu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2012 Jeg er stadig på Kellian Jarro, i en guild, som hedder Brotherhood of Mystique. http://bofmystique.enjin.com/ Har dog ikke så forfærdelig meget tid til at spille. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2012 Jeg er ligeledes fortsat på K. Jarro, men jeg spiller utroligt sjældent pga. travlhed. Min char er vist bare lvl 13 (eller deromkring, kan ikke huske det). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites