Jump to content
Hamashu

SW:TOR for Øresundsborgere :D

Recommended Posts

ouch - er du sikker på at du har oprettet dig de rigtige steder?
Ja, det vil jeg jo påstå. Næste skridt er indtastning af Product Registration Code, men denne har jeg ganske enkelt ikke. Jeg kan ikke engang downloade spillet igen (hvis jeg skulle have lyst), da dette step er greyed out pga manglende Code. swtor_foobar1.pngswtor_foobar2.png Jeg har selvfølgelig prøvet for sjov at genindtaste min Pre-Order Code, men det brokker den sig (naturligt nok) bare over.
Koden kommer på e-mail.
Aldrig modtaget.
Siden du heller ikke har fået nogen af de andre tidligere mails må der være et eller andet galt.
Jeg fandt en enkelt mail i min spamfolder dateret Dec 14th med subject af "The Saga Begins..." (eller noget i den dur). Ud over 2 mails fra september (fra da jeg lavede min pre-order), er denne "The Sage Begins.."-mail fra den 14. den eneste i min inbox og spamfolder. Adskillige andre brugere på diverse fora sidder med præcis samme problem. De har aldrig via mail modtaget en Product Registration Code.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mail med koden kom den 17/12-2011 fra Origin med teksten : "Origin - Produkt klar til bestilling # *******" (jeg har lige censureret nummeret) Og den så faktisk enorm amatøragtig ud. Tekst uden linjeskift og den slags. Har du tjekket din Origin konto? Jeg havde i sin tid mit hyr med at De sammenlagde både min Electronic Arts konto, min SWTOR konto og min Origin konto. Det fuckede de totalt op. Password og adskillige andre oplysninger røg adskillige gange, og jeg måtte genindtaste det mange gange og genbestille reset af password gentagende gange. Prøv at kontrollere om du er oprettet ordentligt på alle de services.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

God info. Har lige downloadet Origin Client. Når jeg logger ind her, kan jeg så konstatere, at jeg har ét spil under "My Games". Spillet kaldes her "SWTOR Digital Deluxe Edition Pre-Order" og har status=UNRELEASED :rolleye: Spillet har en Code tilknyttet, og denne Code er min Pre-Order Code, som jeg allerede 117 gange har forsøgt at få dem til at æde, hvilket bare fejler med besked om, at koden allerede er blevet redeemed én gang. Jeg har ganske enkelt ingen "rigtig" Code - kun en værdiløse Pre-Order Code, men virkede under Early Access.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige fundet denne geniale tråd: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=67459 Bl.a. med følgende info: "Ok So Bioware/EA/Origin has messed up when it comes to getting many of us our product keys and/or there is an error where when we type our product keys it says they are already in use. Also some of us have apparently only been billed for the pre order and not the full game, this is another problem hindering access which may or may not be due to that individuals credit card. There is also an error where some physical copies have been shipped without a product key or usable game launcher. Moreover some people did not even receive an e receipt to give to customer service but where billed." Mit næste skridt nu er således at traversere samtlige transaktioner (sikkert flere hundrede - boooooring!) på min konto for at se, om Origin overhovedet har trukket beløbet eller ej!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Intet! De har (så vidt jeg lige kan se) ikke trukket en eneste krone på noget tidspunkt på trods af, at jeg har en ordrebekræftelse herpå! :rolleye: Efter Early Access må noget i deres system så omsider have tricket på, at jeg ikke slet ikke har betalt. Argh! Må købe det "igen" og bede til, at det jeg uden videre kan genoptage min lvl 10 char efterfølgende... *suk*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg købt det igen (og modtaget samme type ordrebekræftelse som da jeg lagde min pre-order tilbage i sept.). En ny Code medfulgte den nye ordrebekræftelse, og jeg er inde i varmen igen og har heldigvis kunne genoptage min character.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites