bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2011 Så fik jeg min EGA invite - så nu skal jeg bare vide hvor min for sjov char skal laves med jer tosser ;-) Jeg fik ikke bestilt og registreret min pre-order før den 11. oktober. Så jeg får nok først adgang i morgen - hvor jeg er optaget det meste af aftenen. Lige p.t er jeg rimeligt grøn i hovedet af misundelse på dem, som allerede har adgang, og har nogenlunde samme tålmodighed som et 5-års barn lillejuleaften!. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2011 Jeg registrerede min pre-order 24. sept. Denne dag var der solgt 450.000 stk så forventer faktisk først adgang halvvejs gennem early access Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2011 Reggede min den 8. august :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2011 Guess who's in!? :D The Red Eclipse er dog allerede totalt fyldt op. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2011 De fleste servere er fyldt op på forhånd, da der var et guild prelaunch system. Er lvl 8 med min Imperial agent, og nyder det hehe Say hello to my little friend! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2011 Guess who's in!? :D The Red Eclipse er dog allerede totalt fyldt op. [ATTACH]4215[/ATTACH] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2011 Jeg skal i øvrigt lige sige, at jeg ikke havde fået en mail om min early access. Jeg tænkte bare "det kunne jo være...." og fyrede bare op for klienten, loggede på og wupti! Access! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2011 I følge denne her tråd nåede de op til omkring 2.-3. oktober i dagens sidste "wave" af e-mail udsendelser. http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=15840 Så det giver alt sammen mening - jeg burde få adgang i morgen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2011 http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=25441 Det lader til at "The Red Eclipse" også er udvalgt som Hollandsk og Spansk tilholdssted - ikke underligt, hvis den er fuld hele tiden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2011 Mjaaa og de siger nightmare lands er Italiensk, og har endnu ikke set en eneste snakke italiensk i generel :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2011 Kan vi lige blive enige om en engelsktalende PVE-server asap (som ikke er overfyldt)...? :) Og lad os holde os til Republic. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2011 Der er åbenbart nogen som har sværere end andre ved at håndtere at de må vente på at komme til at spille SWTOR Politi tazer og arresterer en 33-årig mand, som rendte rundt i den lokale Toys R Us,kom med uforståelige råb og angreb folk med et legetøjs lyssværd! Behøves jeg at sige at det var en Amerikaner? http://www.kptv.com/story/16327734/lightsaber-attack-at-toys-r-us Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2011 De har lige åbnet en server til Kellian Jarro - pve - engelsktalende, hvis det er. Nightmare lands hvor jeg spiller med guilden er der allerede køer på 15 mins ventetid pt :/ og jeg som bare lige skulle reboote spanden, så den kunne få frisk luft igen efter at game i mange timer øv da. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2011 Jeg prøver at starte en char på Kellian Jarro Gider sgu ikke vente en time på at komme ind på The Red Eclipse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2011 Laver også en char der - har 30 mins ventetid pt. på min "hjemme" server......og det gider jeg ikke hehe. Skal bare lære ikke at logge ud i primetime og launchtime :D Nexaddo vil han hedde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 15, 2011 Startede 2 Geowan Amadeus Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2011 Den er i vinkel. Kellian Jarro it is... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 16, 2011 Den er i vinkel. Kellian Jarro it is... :) Char name 'Segfault' (lvl 5 p.t.) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 18, 2011 Startede 2 Geowan Amadeus Giv lyd fra dig, hvis du finder en fornuftig 25+ guild... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hamashu 10 Anmeld indhold Besvaret December 21, 2011 Super!!! Vi kommer også ind på Kellian Jarro når vi joiner i midt januar ca. Glædelig jul til jer alle og et godt nytår Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2012 Jeg har ikke kunne spille i adskillige dage. Får beskeden "There is currently no active subscriptions on this account." Via swtor.com kan jeg se, at jeg skal indtaste en "Product Registration Code" (som åbenbart er forskellig fra den "Pre-Order Code", jeg indtastede/redeemed for et par måneder siden). Problemet er bare, at Origin/Bioware aldrig nogensinde har sendt mig denne kode (har tjekket min spam-subfolder). Man kan finde adskillige andre personer verden over med præcis samme problem, og stadig ingen løsning fra Origin/Bioware. :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2012 Origin lugter af GNU, kort sagt! Vi andre på BF3 kæmper daglige kampe - når vi endelig, efter at have ventet tre uger på inkompatibelt GNU-software, er kommet på deres halvfærdige servere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2012 Nederen sq da - jeg havde dog heller ikke tillid til Origin/EA, efter BF3 fadæsen - så jeg bestilte et fysisk spil med en fysisk kode bag på. Kan se på mange forumposts at det var det helt rigtige valg. Bare utroligt så inkompetent en distributør kan være......... De har samme problem med BF3, hvor diverser spilkoder ikke kan redeemes - eller den forsvinder simpelthen lige pludselig, som om den aldrig er blevet redeemet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2012 Nederen sq da - jeg havde dog heller ikke tillid til Origin/EA, efter BF3 fadæsen - så jeg bestilte et fysisk spil med en fysisk kode bag på. Kan se på mange forumposts at det var det helt rigtige valg. Bare utroligt så inkompetent en distributør kan være......... De har samme problem med BF3, hvor diverser spilkoder ikke kan redeemes - eller den forsvinder simpelthen lige pludselig, som om den aldrig er blevet redeemet.Jeg har fysisk kopi - men Origin kan ikke håndtere presset. Amatøragtigt (underdrivelse) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2012 Jeg har ikke kunne spille i adskillige dage. Får beskeden "There is currently no active subscriptions on this account." Via swtor.com kan jeg se' date=' at jeg skal indtaste en "Product Registration Code" (som åbenbart er forskellig fra den "Pre-Order Code", jeg indtastede/redeemed for et par måneder siden). Problemet er bare, at Origin/Bioware aldrig nogensinde har sendt mig denne kode ([i']har tjekket min spam-subfolder). Man kan finde adskillige andre personer verden over med præcis samme problem, og stadig ingen løsning fra Origin/Bioware. :thumbdown ouch - er du sikker på at du har oprettet dig de rigtige steder? Koden kommer på e-mail. Siden du heller ikke har fået nogen af de andre tidligere mails må der være et eller andet galt. Spillet er fantastisk, men dem der håndterer websiden er nogen idioter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites