Jump to content
Hamashu

SW:TOR for Øresundsborgere :D

Recommended Posts

Så fik jeg min EGA invite - så nu skal jeg bare vide hvor min for sjov char skal laves med jer tosser ;-)
Jeg fik ikke bestilt og registreret min pre-order før den 11. oktober. Så jeg får nok først adgang i morgen - hvor jeg er optaget det meste af aftenen. Lige p.t er jeg rimeligt grøn i hovedet af misundelse på dem, som allerede har adgang, og har nogenlunde samme tålmodighed som et 5-års barn lillejuleaften!.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er åbenbart nogen som har sværere end andre ved at håndtere at de må vente på at komme til at spille SWTOR Politi tazer og arresterer en 33-årig mand, som rendte rundt i den lokale Toys R Us,kom med uforståelige råb og angreb folk med et legetøjs lyssværd! Behøves jeg at sige at det var en Amerikaner? http://www.kptv.com/story/16327734/lightsaber-attack-at-toys-r-us

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

De har lige åbnet en server til Kellian Jarro - pve - engelsktalende, hvis det er. Nightmare lands hvor jeg spiller med guilden er der allerede køer på 15 mins ventetid pt :/ og jeg som bare lige skulle reboote spanden, så den kunne få frisk luft igen efter at game i mange timer øv da.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke kunne spille i adskillige dage. Får beskeden "There is currently no active subscriptions on this account." Via swtor.com kan jeg se, at jeg skal indtaste en "Product Registration Code" (som åbenbart er forskellig fra den "Pre-Order Code", jeg indtastede/redeemed for et par måneder siden). Problemet er bare, at Origin/Bioware aldrig nogensinde har sendt mig denne kode (har tjekket min spam-subfolder). Man kan finde adskillige andre personer verden over med præcis samme problem, og stadig ingen løsning fra Origin/Bioware. :thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Origin lugter af GNU, kort sagt! Vi andre på BF3 kæmper daglige kampe - når vi endelig, efter at have ventet tre uger på inkompatibelt GNU-software, er kommet på deres halvfærdige servere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nederen sq da - jeg havde dog heller ikke tillid til Origin/EA, efter BF3 fadæsen - så jeg bestilte et fysisk spil med en fysisk kode bag på. Kan se på mange forumposts at det var det helt rigtige valg. Bare utroligt så inkompetent en distributør kan være......... De har samme problem med BF3, hvor diverser spilkoder ikke kan redeemes - eller den forsvinder simpelthen lige pludselig, som om den aldrig er blevet redeemet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nederen sq da - jeg havde dog heller ikke tillid til Origin/EA, efter BF3 fadæsen - så jeg bestilte et fysisk spil med en fysisk kode bag på. Kan se på mange forumposts at det var det helt rigtige valg. Bare utroligt så inkompetent en distributør kan være......... De har samme problem med BF3, hvor diverser spilkoder ikke kan redeemes - eller den forsvinder simpelthen lige pludselig, som om den aldrig er blevet redeemet.
Jeg har fysisk kopi - men Origin kan ikke håndtere presset. Amatøragtigt (underdrivelse)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har ikke kunne spille i adskillige dage. Får beskeden "There is currently no active subscriptions on this account." Via swtor.com kan jeg se' date=' at jeg skal indtaste en "Product Registration Code" (som åbenbart er forskellig fra den "Pre-Order Code", jeg indtastede/redeemed for et par måneder siden). Problemet er bare, at Origin/Bioware aldrig nogensinde har sendt mig denne kode ([i']har tjekket min spam-subfolder). Man kan finde adskillige andre personer verden over med præcis samme problem, og stadig ingen løsning fra Origin/Bioware. :thumbdown
ouch - er du sikker på at du har oprettet dig de rigtige steder? Koden kommer på e-mail. Siden du heller ikke har fået nogen af de andre tidligere mails må der være et eller andet galt. Spillet er fantastisk, men dem der håndterer websiden er nogen idioter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites