Hamashu 10 Anmeld indhold Skrevet December 4, 2011 Hej SW:TOR interessede, Som deltagerne til Øresundslan arrangementerne nok har bemærket er der en vis interesse for dette spil. Vil lige lave en tråd til os så vi kan samles og diskutere hvilken server osv. vi hopper på hvis vi skal prøve at samle os lidt. Dannemare har lavet en liste over dem som indtil videre har udvist interesse. Hamashu "Jedi Councelor"/ Healer Niila (Hama's tøs) "Jedi Knight" / DPS Bananas Basse dannemare sup3rior Spillet udkommer d. 20/12 men har man preordered så kan man få adgang allerede d. 15/12. Der har været snak om at vi starter på "light side" Hvis der er nogen der kender til en server list eller en metode til at bestemme hvilken server vi skal starte på er jeg særdeles lydhør. Opdateres løbende Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hamashu 10 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2011 Niila og jeg starter højest sandsynlig først i Januar pga. rejse og juleferie i December Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2011 Jeg venter til spillet er udkommet med at beslutte mig, MMORPG plejer ikke at fange mig så meget :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2011 Jeg skal bare vide en server som jeg skal smide en char på - har preordered - men den første tid kommer jeg til at spille med guilden på den server der er reserveret til os. Man skal jo lige vise man stadig er i live hehe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2011 Jeg spillede hele beta weekenden sidste weekend - og kommer ikke til at ville betale for den oplevelse jeg blev budt. Der er intet nyt under solen i SW:TOR desværre. Mine forventninger var, at spillet var mere end "bare" WoW i Star Wars indpakning. At de kunne revolutionere dele af spillet. At man fik følelsen af at være "noget" (for pokker - jeg var sith inquisitor - ikke en grunt!!). Men jeg blev skuffet - i min optik har man simpelthen taget WoW, mikset ind Mass Effect dialog systemet og smækket en masse Star Wars ind over. Ikke skidt i sig selv - langt fra. Og jeg gamede fra fredag aften til søndag aften næsten non-stop! Men ud over en fed single player story line for din karakter, så er man tilbage i de sædvanlige "tag ud, slå 100 rotter ihjel, hent item X, tilbage for at få en smule xp" missioner 99% af tiden. Da jeg søndag havde trykket de samme 2,3 taste kombinationer igen og igen og igen - og løbet mine små sith fødder ihjel mellem zonerne - så stoppede jeg. PvP delen er lidt underlige arena instances. Nogle helt ok, andre latterlige. Jeg mener - et amerikansk fodboldspil agtig ting? Hvad sker der lige for dem.... Space battles var desværre også lidt kiksede - en railed shooter. Første gang - fedt. Anden gang - lidt meh. Men at skulle grinde sig igennem igen og igen - nej tak. Havde spillet været free to play - helt klart. Men 100 kr/måned? Aldrig i livet. (Ovenstående er min skuffede mening - your milage may vary) SOm jeg har fortalt mine venner som var oppe i skyerne over at jeg havde en beta key: elsker man WoW og dens mekanik, og kan man lide endless grinding - så prøv det. Ellers lad være /Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2011 Jeg spillede hele beta weekenden sidste weekend - og kommer ikke til at ville betale for den oplevelse jeg blev budt. Der er intet nyt under solen i SW:TOR desværre. Mine forventninger var, at spillet var mere end "bare" WoW i Star Wars indpakning. At de kunne revolutionere dele af spillet. At man fik følelsen af at være "noget" (for pokker - jeg var sith inquisitor - ikke en grunt!!). Men jeg blev skuffet - i min optik har man simpelthen taget WoW, mikset ind Mass Effect dialog systemet og smækket en masse Star Wars ind over. Good enough for me. :D Jeg har heldigvis ikke forventet så meget andet end dette. Jeg forventer, at det kan holde min interesse gående 6-12 måneder (samme som WOW gjorde det for mit vedkommende). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2011 i min optik har man simpelthen taget WoW, mikset ind Mass Effect dialog systemet og smækket en masse Star Wars ind over. Ikke skidt i sig selv - langt fra. tjaa - det opsummerer det nu meget godt. WoW-agtigt interface, men med alle dialoger som filmsekvenser som i Mass Effect og DragonAge. Og så en ægte historie, som er et single player spil værdigt - i de fleste andre MMO'er er historien noget irrelevant tekst, som de fleste skipper hen over. Historierne er forøvrigt ret forskellige afhængigt af ens klasse - har nu fuldført både Jedi Knight og Jedi Consular start historien. Selvfølgelig handler missionerne en del om at nakke nogle monstre eller finde item x eller lign, men de er forskellige alle sammen, og jeg synes ikke at nogen føltes som grinding. Space battles var noget skuffende - men så vidt jeg kan forstå behøves man ikke spille særligt meget af den del. Flashpoints (gruppe "dungeons") er helt vildt sjove. Nåede både "the Esseles" og "Hammer Station". Jeg fik endnu en beta invite til den forgange weekend og har nu spillet det meste af 2 weekender (denne gang med et build med færre bugs). Jeg er hooked! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2011 Jeg spillede hele beta weekenden sidste weekend - og kommer ikke til at ville betale for den oplevelse jeg blev budt. Der er intet nyt under solen i SW:TOR desværre. Mine forventninger var, at spillet var mere end "bare" WoW i Star Wars indpakning. At de kunne revolutionere dele af spillet. At man fik følelsen af at være "noget" (for pokker - jeg var sith inquisitor - ikke en grunt!!). Men jeg blev skuffet - i min optik har man simpelthen taget WoW, mikset ind Mass Effect dialog systemet og smækket en masse Star Wars ind over. Det lyder ikke lovende for min interesse for spillet... Gik helt kold over WOW, og holdt kun Star Trek Online kørende lidt tid fordi universet omkring serien fanger mig... Så tror sku ikke jeg kommer til at spille SW:TOR... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2011 Her er en fuld videogennemgang af hvordan et vellykket run gennem "Hammer Station" kan gøres: De er sgu ret gode i den gruppe - den gruppe jeg var i blev wipet 2 gange af slut-bossen, før det endeligt lykkedes at nakke ham 3. gang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Cronatus 13 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2011 Hmm... jeg er ellers fan af SW universet og har været lidt i tvivl om spillet ville være noget for mig. Generelt afskyr jeg den type MMO'er (jeg var dog ret vild med Planetside), og efter at have set videoen må jeg erkende at dette spil ikke vil være noget for mig :(: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2011 Nu var jeg ret stor fan af WOW .- og det glædede mig ustyrligt at jeg fandt mig hjemme meget hurtigt i SWtor. Jeg er også meget stor tilhænger af star wars, dog begrænset til filmene og 1 bog. Jeg hyggede mig voldsomt i forrige stress test weekend. Grafikken var ok, ikke prangende - men flydende og skarp. Lydeffekterne var gode, og det samme var selve effekterne fra våben mv. Jeg ser frem til at nedsænke mig meget mere i noget starwars sjov fra den 15. december af :-) Om det kommer til at fange mig i 5 år som wow gjorde - nok ikke. Men et års tid skal det sikkert nok blive til :-) Og man skal huske at de instances og PVP battlegrounds der er nu, er jo kun retail version - der skal nok blive fyldt på tror jeg med tiden. Det samme med space battles - de skal nok blive mere avanceret med tiden. De første 20-30 lvls i et spil vil altid være sån lidt........meh. Indtil man lærer sin char ordentlig at kende, og får nogle af de federe spells og abilities. Sådan har det været i alle de mmorpg's jeg har spillet. Den pvp instance med "amerikansk football" er kun med som en kuriositet - det siger devs også selv. Det er ikke sådan swtor skal have pvp. De ville bare gerne lave noget anderledes, og lidt mere komisk indslag end andre. Det er faktisk ok underholdende at stene lidt til hehe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2011 916.490 preorders i USA pr. 3. december. http://www.vgchartz.com/charts/preorders.php Det er nu meldt ud at der kan blive tale om helt op til 7 dages early access, for dem som forudbestilte først. Inde på www.swtor.dk er der vist en samling af danske og andre Skandinaviske guilds, der for så vidt muligt vil finde sammen på en server - de skriver at de vil melde ud hvilken server det bliver på hjemmesiden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2011 Game.se sendte mit spil igår - så det ligger i postkassen i morgen, og har fået mail fra swtor at jeg allerede nu kan downloade spillet :-) Så håber at det snart går løs :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2011 Som service til dem, der går op i SWTOR, vil jeg oplyse, at det nu er blevet muligt at ønske sig en Jedi badekåbe til Jul: http://www.coolstuff.dk/Jedi-Badekabe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2011 916.490 preorders i USA pr. 3. december. http://www.vgchartz.com/charts/preorders.php Det er nu meldt ud at der kan blive tale om helt op til 7 dages early access, for dem som forudbestilte først. Inde på www.swtor.dk er der vist en samling af danske og andre Skandinaviske guilds, der for så vidt muligt vil finde sammen på en server - de skriver at de vil melde ud hvilken server det bliver på hjemmesiden. Jeg formoder, at vi alle (fem stk) her i tråden blot joiner en af disse republic guilds, men hvilken? Efter at have brugt lidt tid på at læse løst og fast om dem, foreslår jeg, at vi bare snupper TeamEasyOn. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2011 Jeg formoder' date=' at vi alle (fem stk) her i tråden blot joiner en af disse republic guilds, men hvilken? Efter at have brugt lidt tid på at læse løst og fast om dem, foreslår jeg, at vi bare snupper TeamEasyOn. Hvad siger I?! Vi er nødt til at hoppe sammen med nogle andre. Hvis vi kun er 5 mand, som hver især måske er online på forskellige tidspunkter, bliver der ikke meget gang i den. Jeg blev forresten færdig med at downloade klienten i går.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2011 Jeg formoder' date=' at vi alle (fem stk) her i tråden blot joiner en af disse republic guilds, men hvilken? Efter at have brugt lidt tid på at læse løst og fast om dem, foreslår jeg, at vi bare snupper TeamEasyOn. Team Easy on har et kanon guildnavn :) Jeg er dog ikke så glad for at de vil spille på pvp server En eller anden guild skal vi jo nok ind i, og det kunne jo være fint, hvis det blev den samme. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2011 Jeg er dog ikke så glad for at de vil spille på pvp server Sandt. Vil egentligt også helst på en pve. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hamashu 10 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2011 De danske servere: PVE: The Red Eclipse PVP: Bloodworthy Pernille og jeg hopper helt sikkert på the Red Eclipse da vi fik nok af ganking i WoW. Der kan helt sikkert findes et guild eller to herinde :D http://www.swtor.dk/forum/starwars-the-old-republic/guilds/guild-soger Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret December 12, 2011 Det lyder også som Red Eclipse for mig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret December 13, 2011 De danske servere: PVE: The Red Eclipse PVP: Bloodworthy Pernille og jeg hopper helt sikkert på the Red Eclipse da vi fik nok af ganking i WoW. Der kan helt sikkert findes et guild eller to herinde :D http://www.swtor.dk/forum/starwars-the-old-republic/guilds/guild-soger Jeg kan helt enkelt ikke finde en dansk pve republic guild derinde.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hamashu 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2011 Fandt to http://aequilibrium.jediportal.com/Guild.aspx?GuildID=433402&TabID=3697756 og http://www.semperdanica.dk/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2011 Så fik jeg min EGA invite - så nu skal jeg bare vide hvor min for sjov char skal laves med jer tosser ;-) Semperdanica er sikkert den samme som der var i warhammer (og andre mmorpgs) - hvis det er, er de super elitister - dvs det er ikke casual playing og ikke nemt at komme ind i. Pt. har jeg 2 chars på Nightmare lands på empire siden. Blackmambo og Huggi :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2011 Semperdanica er sikkert den samme som der var i warhammer (og andre mmorpgs) - hvis det er, er de super elitister - dvs det er ikke casual playing og ikke nemt at komme ind i. Det er det, de stiller (stadig) krav om at du skal game X antal timer om måneden med dem, deltage i forskellige arrangementer med videre... Så det er ikke der man skal være hvis man bare er til hygge-gaming :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret December 14, 2011 Altså hvis i ikke har noget imod at spille empire sammen med en masse forskellige fra europa, kan jeg nok godt få jer ind i den guild jeg allerede er i :-) De virker flinke, joinede dem bare så jeg var sikker på at kunne spille sammen med nogle andre jeg kender hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites