Don A 10 Anmeld indhold Skrevet December 1, 2011 Nogen der kender til ham her. ?? Niklas Rhodin Bil AB (http://www.rhodinbil.se/) bare om nogen kendet til noget godt eller skidt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2011 Hva faen, er Jetta'en brændt sammen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2011 hehe nej ikke helt endnu. men nyt bil indkøb står for døren og ham her havde en jeg evt ville køre op og prøve, Tror ikke jeg kan sælge min øjesten :) bliver nr 2 bil tror jeg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2011 hehe nej ikke helt endnu. men nyt bil indkøb står for døren og ham her havde en jeg evt ville køre op og prøve' date=' Tror ikke jeg kan sælge min øjesten :) bliver nr 2 bil tror jeg.[/quote'] I hear you, der er visse biler man har svært ved at skille sig af med :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2011 Hvilken bil er du varm på? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret December 9, 2011 jeg skal have bmw, men tror det bliver en fra tyskland, har fundet et par stykker jeg skal ned og se på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites