bananas 14 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2012 Umiddelbart ser det ud til at jeg og min lejlighed godt kan den 21. april. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2012 Umiddelbart ser det ud til at jeg og min lejlighed godt kan den 21. april. ja så er det vigtigste på plads jo. :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2012 Så er der nyheder: http://eu.blizzard.com/en-gb/company/press/pressreleases.html?id=3852304 :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2012 Så er der nyheder: http://eu.blizzard.com/en-gb/company/press/pressreleases.html?id=3852304 :) den hopper jeg ikke med på :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 15, 2012 Så er der nyheder: http://eu.blizzard.com/en-gb/company/press/pressreleases.html?id=3852304 :) Sweeeeet :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2012 pre-paid ; downloading... :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2012 pre-paid ; downloading... :) Er der noget beta adgang eller lign. med prepaid? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2012 Er der noget beta adgang eller lign. med prepaid? Ikke p.t., men når jeg lægger en pre-paid så hurtigt, er det såklart med en lille forhåbning om, at man måske får beta access i de kommende par uger som en lille bonus. :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2012 Ikke p.t.' date=' men når jeg lægger en pre-paid så hurtigt, er det såklart med en lille forhåbning om, at man måske får beta access i de kommende par uger som en lille bonus. :)[/quote'] Så må du lige rapportere hvad det er for noget, for gider ikke købe det hvis det "bare" er blevet til en WOW klon. Men holder de det tro mod de gamle Diablo spil skal jeg klart ha det :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2012 Jeg har lige fundet ud af at den 21. april er lidt uheldig for mig alligevel. Hvordan har folk det med Lørdag d. 14. april i stedet for? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2012 Jeg har lige fundet ud af at den 21. april er lidt uheldig for mig alligevel. Hvordan har folk det med Lørdag d. 14. april i stedet for? Vi får gæster lørdag d. 14. april eftermiddag/aften. Men vi kan jo skubbe arrangementet til 19. maj i stedet og kalde det for Store Diablo Dag. :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2012 Vi får gæster lørdag d. 14. april eftermiddag/aften. Men vi kan jo skubbe arrangementet til 19. maj i stedet og kalde det for Store Diablo Dag. :) Den 14. april er en mulighed for mig, men det samme gælder den 19. maj :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2012 Så må du lige rapportere hvad det er for noget' date=' for gider ikke købe det hvis det "bare" er blevet til en WOW klon. Men holder de det tro mod de gamle Diablo spil skal jeg klart ha det :)[/quote'] At dømme ud fra alle de nyere gameplay vids på youtube, ser det bestemt ud til at være tro mod de gamle. F.eks.: Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2012 Vi får gæster lørdag d. 14. april eftermiddag/aften. Men vi kan jo skubbe arrangementet til 19. maj i stedet og kalde det for Store Diablo Dag. :) 19. maj vil jeg også gerne holde ledig - det er kristi himmelfarts "ferien" Lad os holde fast i den 21. april så. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2012 19. maj vil jeg også gerne holde ledig - det er kristi himmelfarts "ferien" Lad os holde fast i den 21. april så. Sikker, det skal jo ikke være sig at vi er til besvær :) Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2012 Sikker' date=' det skal jo ikke være sig at vi er til besvær :)[/quote'] Ja, det går. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret March 18, 2012 Ny tråd, denne her kan bare lukkes: http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=22732 Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites