Jump to content
sup3rior

ØresundsLAN Januar 2012

Recommended Posts

Er der noget beta adgang eller lign. med prepaid?
Ikke p.t., men når jeg lægger en pre-paid så hurtigt, er det såklart med en lille forhåbning om, at man måske får beta access i de kommende par uger som en lille bonus. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ikke p.t.' date=' men når jeg lægger en pre-paid så hurtigt, er det såklart med en lille forhåbning om, at man måske får beta access i de kommende par uger som en lille bonus. :)[/quote'] Så må du lige rapportere hvad det er for noget, for gider ikke købe det hvis det "bare" er blevet til en WOW klon. Men holder de det tro mod de gamle Diablo spil skal jeg klart ha det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har lige fundet ud af at den 21. april er lidt uheldig for mig alligevel. Hvordan har folk det med Lørdag d. 14. april i stedet for?
Vi får gæster lørdag d. 14. april eftermiddag/aften. Men vi kan jo skubbe arrangementet til 19. maj i stedet og kalde det for Store Diablo Dag. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi får gæster lørdag d. 14. april eftermiddag/aften. Men vi kan jo skubbe arrangementet til 19. maj i stedet og kalde det for Store Diablo Dag. :)
Den 14. april er en mulighed for mig, men det samme gælder den 19. maj :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så må du lige rapportere hvad det er for noget' date=' for gider ikke købe det hvis det "bare" er blevet til en WOW klon. Men holder de det tro mod de gamle Diablo spil skal jeg klart ha det :)[/quote'] At dømme ud fra alle de nyere gameplay vids på youtube, ser det bestemt ud til at være tro mod de gamle. F.eks.:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
19. maj vil jeg også gerne holde ledig - det er kristi himmelfarts "ferien" Lad os holde fast i den 21. april så.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...