Jump to content
sup3rior

ØresundsLAN Januar 2012

Recommended Posts

Skriv Jer på her i denne tråd hvis I vil være med - alle der har tilmeldt sig er velkomne. Dog kan det blive nødvendigt at lukke for flere tilmeldinger, hvis vi bliver flere end der kan være (praktisk gøgl ved flere end 12, ultimativt max= 20). Først til Mølle princippet gælder. Tid: Lørdag d. 28. Januar 2012 fra klokken 11.30 til ud på natten. Det er naturligvis tilladt kun at være der noget af tiden. Sted: Västra Hamnen nær Scaniabadet (PM til Bananas hvis du ikke har været med før og skal bruge adressen) Parkering: Det er muligt midlertidigt at læsse af foran indgangen. Derefter er den nærmeste p-plads Scaniabadets parkering, som styres af p-malmø. 70 kr. for et døgns parkering. Bekræftede deltagere: Bananas Sup3rior Dannemare Mickiii Rene Kommer måske: Niila Mad: Forslag modtages i tråden. Praktiske detaljer: Strømstik: her er svensk standard, og ikke dansk! Danske 3-bens stik går ikke ind i kontakterne. Medbring PC/bærbar/skærm + nødvendige strømkabler + en stikdåse + mindst 1 netværkskabel (her også WLAN men...) Drikkevarer: Medbring selv eller sats på at købe i nærmeste kiosk (100m) eller ICA Maxi (800m, åbent 8-22) Spil: Fra tidligere tråd samt denne er der fremsat forslag om BF3, COD4, SC2 og Carmageddon. Flere/andre forslag modtages gerne :) Switch: Undertegnede har doneret en 8 ports gigabit switch til arrangementet som vil forefindes ved bord 1. Nico har lovet at medbringe en låner til bord 2 :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Denne gang tror jeg sgu det kan lykkes... Nu kender jeg jo ganske vidst ikke nogle af jer, men jeg går ud fra at det også er en del af idéen bag de her arrangementer? I så fald vil jeg da gerne melde mig til med det samme. Switch til bord 2 kan jeg godt medbringe. Har vidst både 5,8,12,24 og 48-ports liggende. Mon ikke det kan række... Fibermoduler kan vist også klares hehe... På spil-siden er jeg mest til COD, Need For Speed, TF2, Starcraft 2, Battlefield og lignende. WOW og lignende rollespil er ikke lige mig. Mad har jeg ikke den store holdning til ud over at kød må være et krav. Grønt behøver for min skyld blot at være symbolsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Denne gang tror jeg sgu det kan lykkes... Nu kender jeg jo ganske vidst ikke nogle af jer, men jeg går ud fra at det også er en del af idéen bag de her arrangementer? I så fald vil jeg da gerne melde mig til med det samme.
Det er da ihvertfald en af idéerne, at få mødt dem fra debatten IRL...
Switch til bord 2 kan jeg godt medbringe. Har vidst både 5,8,12,24 og 48-ports liggende. Mon ikke det kan række... Fibermoduler kan vist også klares hehe...
Det er noteret at du udlåner en mens arrangementet står på. En 8-ports skulle fint klare opgaven, og da vi ikke skal på længder over 300 meter (medmindre nogen får en syg lyst til at sætte sig ned i vandkanten) bliver fiber sku nok ikke nødvendigt :D ;)
På spil-siden er jeg mest til COD, Need For Speed, TF2, Starcraft 2, Battlefield og lignende. WOW og lignende rollespil er ikke lige mig.
Måske en gang NFS HP2 skulle på skemaet som en mulighed. Ellers plejer både SC2, COD4 at blive spillet og mon ikke BF3 kommer med denne gang :)
Mad har jeg ikke den store holdning til ud over at kød må være et krav. Grønt behøver for min skyld blot at være symbolsk.
Grønt er det man bruger til at fange maden med (hvilket dermed må betyde at DABP må være spiselig da han er til grøntfoder) :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Måske en gang NFS HP2 skulle på skemaet som en mulighed. Ellers plejer både SC2, COD4 at blive spillet og mon ikke BF3 kommer med denne gang :)
Håber lidt på, at folk også kunne være interesseret i lidt UT2004. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg synes det kunne være sjovt' date=' hvis vi kunne finde et eller andet bil-spil, så vi kunne køre race mod hinanden - det må bare ikke koste for meget.[/quote'] Det lyder som en fed ide :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg synes det kunne være sjovt' date=' hvis vi kunne finde et eller andet bil-spil, så vi kunne køre race mod hinanden - det må bare ikke koste for meget.[/quote'] Jeg tager gerne imod udfordringer i næsten alle Bilspil. Og mon ikke vi kan finde et af lidt ældre dato som der virker som rent LAN uden at vi alle skal valideres på nettet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er jo altid Flatout eller Micro Machines :) Jeg tror dog at mit UT2004 led døden i mit harddisk crash, men har da sikkert et eller andet UT spil, om ikke andet så det originale Unreal Tournament.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er jo altid Flatout eller Micro Machines :) Jeg tror dog at mit UT2004 led døden i mit harddisk crash, men har da sikkert et eller andet UT spil, om ikke andet så det originale Unreal Tournament.
Er det en tilmelding i forklædning ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Er det en tilmelding i forklædning ;)
Ja det kan vi godt sige. Jeg er rimelig sikker på at komme, ville bare lige vente med tilmelding til jeg var sikker på hvornår jeg kunne dukke op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja det kan vi godt sige. Jeg er rimelig sikker på at komme' date=' ville bare lige vente med tilmelding til jeg var sikker på hvornår jeg kunne dukke op.[/quote'] Du er sat på en måske, så må du lige råbe højt når du ved noget med sikkerhed :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tager gerne imod udfordringer i næsten alle Bilspil. Og mon ikke vi kan finde et af lidt ældre dato som der virker som rent LAN uden at vi alle skal valideres på nettet...
Hvis folk kan nøjes med et lidt alternativt bilspil, har jeg det tudsegamle Carmageddon TDR 2000 i originalversion, og den burde være "LAN-venlig". På trods af spillet alder, lader det sig gerne installere selv under Windows 7. e48EUx0UeAs

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis folk kan nøjes med et lidt alternativt bilspil, har jeg det tudsegamle Carmageddon TDR 2000 i originalversion, og den burde være "LAN-venlig". På trods af spillet alder, lader det sig gerne installere selv under Windows 7.
Godt forslag, jeg stemmer for :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis folk kan nøjes med et lidt alternativt bilspil, har jeg det tudsegamle Carmageddon TDR 2000 i originalversion, og den burde være "LAN-venlig". På trods af spillet alder, lader det sig gerne installere selv under Windows 7. e48EUx0UeAs
fedt gammelt spil. jeg tror sgu ikke jeg kan denne gang, så jeg er på en måske

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fedt gammelt spil. jeg tror sgu ikke jeg kan denne gang' date=' så jeg er på en måske[/quote'] Noteret :) Og denne gang husker du at udlevere dit telefonnummer så jeg kan ringe og minde dig om at huske dine kabler :rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan i ikke smide mig på en måske? Ved ikke før ret kort tid forinden om jeg kan eller ej da jeg er til kongres I leipzig og det kommer lidt an på hvordan min hjemrejse ser ud. Hvis der bliver spillet SW:TOR tror jeg også damen er på. Mvh. Anders

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kan i ikke smide mig på en måske? Ved ikke før ret kort tid forinden om jeg kan eller ej da jeg er til kongres I leipzig og det kommer lidt an på hvordan min hjemrejse ser ud. Hvis der bliver spillet SW:TOR tror jeg også damen er på. Mvh. Anders
I er røget med på en måske, giv lyd når du ved mere. Husk at en måske viger for en fast tilmelding ;) Som I kan se at der en del måske'er, men såfremt alle dukker op lykkedes det os vidst at blive flere end vi har været før. Jeg vil derfor gerne opfordre folk til senest aftenen før at sørge for at patche spil med videre, så vi ikke ryger ud i de lidt lange pauser vi har haft tidligere mens vi venter på folk der skal opdatere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil derfor gerne opfordre folk til senest aftenen før at sørge for at patche spil med videre' date=' så vi ikke ryger ud i de lidt lange pauser vi har haft tidligere mens vi venter på folk der skal opdatere.[/quote'] God plan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er på en måske... enten er der noget galt med mit gfx (asus HD5850) eller også min psu (som selvfølgelig er specialbygget, så der skal helt nyt kabinet til, hvis det er det, da den ikke kan skiftes ud med en større, selvom 550w burde være rigeligt) Har smidt et HD6450 i, hvor den kører fint (men det er virkeligt dårligt ift. HD5850, SC2 kører med alt slået fra og det lagger stadig) og mit 5850 er til test hos en ven hvor der kører helt fint, han er glad ihvertfald... så alt er fint ,bare ikke sammen..... hehe Så nu er mit valg at købe et nyt gfx, tænker på et 560ti og se om det virker fint eller købe nyt kabinet, samt ny psu, flytte alt skidtet over og se om mit 5850 så virker. Så hvis jeg står med en køreklar computer så er jeg frisk....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...