jolin 15 Anmeld indhold Skrevet November 29, 2011 Jeg skal til at bestille nogle varer fra USA til en værdi af ca 80-100 USD + forsendelse. Med tanker på Post Danmarks høje importgebyr på 160 kr + 36 kr pr. varelinie spekulerede jeg på, om det mon var billigere at få pakken sendt til Sverige? Det eneste jeg kan finde på posten.se er denne pdf som er af ældre dato, og jeg kan ikke forstå hvad forskellen på et "EPG-paket" og "postpaket" er. http://www.posten.se/img/cmt/PDF/fortullning_forsandelser.pdf Men det ligner jo lidt at der er en smule at spare ved at få varene sendt til Sverige. Er der noget jeg overser? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jpc 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2011 Jeg havde tänkt evt. at bruge denne JetCarrier Jeg har ikke regnet på noget konkret, men den däkker både DK og S. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2011 http://www.tullverket.se/innehallao/v/vantarpaketfranutlandet/vantardupaketfranutlandet.4.230c8d84122d2a4008e80006293.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2011 Selve forsendelses omkostningerne er typisk også dyre til Sverige end til Danmark - så selvom told/moms er billigere i Sverige, er det ikke sikkert at det samlede beløb også er det. Hvad vil det koste at få sendt det du bestiller til henholdsvis DK og S (du burde kunne se fragt prisen ved fx at lave en prøve indkøbskurv) ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
watcher 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2011 Jeg får altid sendt mine til .se ... 9 ud af 10 ryger lige igennem uden noget. I dk blir alt sku stoppet, så ligger den lige en uge og venter på de sender et brev til dig de mangler faktura, så sender du den, så skal de liiige bruge en uge mere, sverige er bar bang bang bang Og de gange jeg har betalt er det meget billiger end i dk syntes jeg og gebyret er mindre Sent from my AiiiiiiiiightPhone Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2011 Det svenske postvæsen kan altså også det der med at forsinke en pakke i ugevis... Indtil videre 1,5 uge for mit vedkommende :( Der gik til at starte med en uge før de tog sig sammen og bad om fakturakopi - det grænser til at være chikane :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bentper2 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2012 Fik en pakke sendt til SE fra Taiwan og sparede 50 USD end hvis de sendte til Kastrup. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites