briped 10 Anmeld indhold Skrevet November 29, 2011 Var en fin blålig bil med en kæmpe kamera linse der pegede ud af bagruden. Så dem der kommer fra lufthavnen skal nok køre lidt langsommere fra omkring 200 meter før Amar Strandbar. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2011 Har lige prøvet at søge, men synes ikke jeg kan finde tråden. Er der ikke noget med at man ikke længere kan undgå bøden, ved at "skjule" sit ansigt, og så påstå at bilen var udlånt? Så får man bare selv bøden? Eller var det i Sverige det var sådan? Jeg blev ikke selv blitset, men har lige en diskussion med en kollega :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Breznew 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2011 http://www.politi.dk/da/borgerservice/Fardsel/hastighedskontrol_ATK/efter_hastighedsmaaling/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2011 Har lige prøvet at søge, men synes ikke jeg kan finde tråden. Er der ikke noget med at man ikke længere kan undgå bøden, ved at "skjule" sit ansigt, og så påstå at bilen var udlånt? Så får man bare selv bøden? Eller var det i Sverige det var sådan? Jeg blev ikke selv blitset, men har lige en diskussion med en kollega :) Du har pligt til at oplyse føreren af din bil på et givent tidspunkt, men kan du ikke/vil ikke er bøden vist 500 kr. for den forseelse... Så kan du selv regne på hvad der bedst kan betale sig ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2011 Ja, hvis det er politiet i Danmark som spørger... Hvis den bliver sendt til Sverige, og billedet ikke stemmer overens med ejerens billede (i det svenste kørekortregister), skal du møde op hos den lokale Polis - og så fortælle dem at du ikke aner noget om, hvem det er på billedet, og så sender de den tilbage til DK - og sagen bliver henlagt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2011 Det er nemlig rigtigt Lasse :) Ja' date=' hvis det er politiet i Danmark som spørger... Hvis den bliver sendt til Sverige, og billedet ikke stemmer overens med ejerens billede (i det svenste kørekortregister), skal du møde op hos den lokale Polis - og så fortælle dem at du ikke aner noget om, hvem det er på billedet, og så sender de den tilbage til DK - og sagen bliver henlagt...[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Breznew 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2011 det har jeg så aldrig hørt noget til, og den ret cool'e gut der kommer fra ystad forstår godt at de billeder ikke er særlig gode, og absolut ikke er ID lignende, men han forsøger da :) fotovognene er dog som regel ret gode, men standerne var det rene vås af billedkvalitet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret January 11, 2012 Kameravognen har været der de sidste to dage. I går morges/formiddags var den på vej fra lufthavnen. I morges/formiddags, var den på den modsatte side, på vej mod lufthavnen. De holder stort set altid lige før det store kryds ved Lagunebroen/Svend Vonveds Vej, når man kører fra lufthavnen. Se evt. kortet her fra Krak: http://map.krak.dk/m/90ho2 Typisk en lyeblå VW Transporter jeg har set: Dog var det de sidste to gange deres Bordeux Mercedes Vito: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2012 Bordeaux mercedes lige før krydset nævnt tidligere, når man kommer fra lufthavnen Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2012 Generelt skal man lige holde lidt øje med varevogne på hvide plader. Det er ofte en kameravogn ;) Hvem i alverden kører ellers varevogne på hvide plader!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2012 Mig..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2012 Generelt skal man lige holde lidt øje med varevogne på hvide plader. Det er ofte en kameravogn ;) Hvem i alverden kører ellers varevogne på hvide plader!? I know. Men på afstand er det ikke altid lige nemt om der er hvide plader på, eller papegøje plader. Typisk nemmere at spotte den lidt specielle lyseblå farve som VW'en har. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2012 I know. Men på afstand er det ikke altid lige nemt om der er hvide plader på' date=' eller papegøje plader. Typisk nemmere at spotte den lidt specielle lyseblå farve som VW'en har.[/quote'] Der er ingen, som kører "MB camper" så den er lige til højerebenet. Iøvrigt har jeg oplevet grotesk dobbeltmoral med politiets vinrøde MB camper netop på Amager Strandvej, hvor den en morgen som sædvanligt kontrollerede farten dér ind mod Kbh - på dét tidspunkt var hastighedsbegrænsningen 50 km/t. Da jeg har afleveret min passager og returnerer, kommer jeg tilfældigt til at ligge bag MB'eren, som har afsluttet fartmålingerne for dén dag. Han holder en hastighed på 60 km/t - ligesom alle andre... (det _var_ ham, for jeg så ham vende bilen) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MissCath 10 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2012 Mig..... Forhåbentlig ikke på danske plader!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2012 Og i dag holder der en mørkeblå VW Transporter, lidt før førnævnte kryds: Lidt længere fremme, lige før førnævnte kryds, holder der en lyseblå VW Transporter, magen til politiets, bortset fra gule plader og ingen kamera ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites