Thage Løbner 10 Anmeld indhold Skrevet November 25, 2011 Hej. Det er snart længe siden, jeg solgte min lejlighed i Malmø, så nu har jeg taget mig sammen til at købe en anden i Ribe. Nu gælder det om at få det jordiske gods flyttet fra depot i Malmø, til min nye lejlighed i Ribe. Skidtet fylder 8 m2 ( betaler jeg for opbevaring), så det vil jo være lidt flot at hyre en flyttebus til flytningen. Er der nogen der kender flyttefirma, der kører opsamlingsture, der kan passe til mit behov - eller er der nogen der ved, hvordan man fixer en sådan lille opgave i en kold januar måned? Takker på forhånd. Hilsener Thage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Camilla Julie Frederiksen 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2013 Prøv at kontakte de bornholmske flyttemænd, hvis de alligevel skal fra Bornholm til Jylland vil de måske tage noget med lidt ad vejen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2013 Camilla, velkommen til forummet, men du skal måske lige kigge på datoen for sidste indlæg, inden du svarer i trådene... Thage's indlæg er næsten halvandet år gammelt ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites