helleolsen 10 Anmeld indhold Skrevet November 24, 2011 Hejsa er der ikke en der ved hvordan det foregår/man kan skaffe advokathjælp i sag om faren ikke vil sige om han skal bo i dk el sv .vi har sat hus til salg,fordi han ikke vil sige hvor han vil bo kan jeg ikke flytte og hvis jeg flytter mister jeg rettigheder ang lille 4 år fælles barn ;( har 2 stærrebørn der osse bor hjemme menn det er mine! vi kan ikke holde ud at bo her sove i samme seng ikke tale sammen el ligt så vil bare i retten og have det afgjort men kan ikke finde ud af hvordan man gør herover ?? Hjælp ...;( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2011 Hejsa er der ikke en der ved hvordan det foregår/man kan skaffe advokathjælp i sag om faren ikke vil sige om han skal bo i dk el sv .vi har sat hus til salg' date='fordi han ikke vil sige hvor han vil bo kan jeg ikke flytte og hvis jeg flytter mister jeg rettigheder ang lille 4 år fælles barn ;( har 2 stærrebørn der osse bor hjemme menn det er mine! vi kan ikke holde ud at bo her sove i samme seng ikke tale sammen el ligt så vil bare i retten og have det afgjort men kan ikke finde ud af hvordan man gør herover ? Hjælp ...;([/quote'] Lyder ikke rart - prøv at søge på "skilsmisse" vha søgefunktionen / læse denne tråd www.sunddebat.com/showthread.php?t=14229&page=2&highlight=skilsmisse Good luck Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2011 http://xn--vrdnadstvist-tcb.com/vardnadsutredning/ Läs under föräldrabalken Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites