koustrup 10 Anmeld indhold Skrevet November 23, 2011 Jeg kan huske tidligere blev blandt andet Skoda Fabia RS rost som pendler bil. Hvad anbefales i disse dage? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotsOfFreckles 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2011 Jeg kan kun anbefale min Skoda Fabia Greenline.... dejlig økonomisk:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2011 BMW 330i automatic... Den kører bare... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2011 Jeg kan huske tidligere blev blandt andet Skoda Fabia RS rost som pendler bil. Hvad anbefales i disse dage? Hvilket prisleje? BMW 330i automatic... Den kører bare... :) Du har da ellers kørt Skoda Octavia eller ? ;) Men enig - en BMW (diesel, hvis man kører mange mil) er slet ikke at fornægte :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2011 Du har da ellers kørt Skoda Octavia eller ? ;) Præcist - og således er jeg ekstra kompetent til at udtale mig :) Er dog enig i at mange mil så kan diesel være værd at overveje! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
watcher 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2011 Det tog mig næsten 5år og indse det og købe en lupo 3L.. Ca 950km på en tank til små 300kr.... Koster ik en skid i forsikring/vejskatt og så ka man snildt ha et par andre sjove biler stående til weekenden og småture :) Sent from something, if I tell you I have to kill you Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2011 En lupo 3L er der vel næppe noget fremtid i - den bliver jo ikke produceret mere? Hvordan er crash sikkerheden i den? Et argument - syntes jeg - for en lidt større bil er at de alt andet lige er mere sikre hvis man kommer i et uheld. Med mange km hvert eneste år er risikoen for at der sker noget alt andet lige større. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
watcher 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2011 Klart jeg ville hellere ha haft den nye polo 6R bluemotion, men han nævner jo intet om budget:) Sent from something, if I tell you I have to kill you Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2011 Præcist det da - og når der ikke er noget budget - så er der jo masser og masser af muligheder.... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2011 Vælg følgende site og søg generelt uden at stille parametre op - sortér på km/l og du har en liste over de mindst forbrugende biler just nu: www.bilviden.dk/sw163551.asp - Polo 1.2 TDi kører teoretisk 30,3 km/l, ligsom Smart (no. 2) og Prius (no. 1) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites