Jump to content
Junkeren

Hvad bygger de nede ved Statoil-selvbetjeningen ved Ollebo?

Recommended Posts

Jeg hørte på et tidspunkt der bare skulle være park - men det kan da vist ikk rigtig passe..
Nej, parkerne er længere nede mod Bunkeflostrand. På sydsiden af motorvejen. De kommer til at strække sig ca. 3-400 meter i forlængelse af Skånegården (rastepladsen). Kommunen ligger sig rigtigt i selen for at gi et pænt førstehåndsindtryk til turisterne, men helt early: hvem gider hænge ud i parken til BBQ 100 meter fra en motorvej?!?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej' date=' parkerne er længere nede mod Bunkeflostrand. På sydsiden af motorvejen. De kommer til at strække sig ca. 3-400 meter i forlængelse af Skånegården (rastepladsen). Kommunen ligger sig rigtigt i selen for at gi et pænt førstehåndsindtryk til turisterne, men helt early: hvem gider hænge ud i parken til BBQ 100 meter fra en motorvej?!?![/quote'] Det gør svenskerne da, har du ikke lagt mærke til at de allerhelst bygger i nødsporet på motorvejen?, som f.eks. ved Lomma :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kan bekræfte at det er en stor Statoil tank med kiosk og det hele, som de er ved at bygge ved Ollebo. Talte med en statoilansat dernede inden vi tog på juleferie. Der havde ellers været rygter om at de skulle etableres betalingsparkering men det håber jeg ikke, at der også er hold i...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jeg kan bekræfte at det er en stor Statoil tank med kiosk og det hele, som de er ved at bygge ved Ollebo. Talte med en statoilansat dernede inden vi tog på juleferie. Der havde ellers været rygter om at de skulle etableres betalingsparkering men det håber jeg ikke, at der også er hold i...
Det er gammel nyt når man er indenfor koncernen. Har bare ikke kunnet finde tråden her :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cool, takker. Gi'r god mening rent placeringsmæssigt, men nok ikke noget jeg kommer til at bruge så længe en liter diesel sniffer til 15 sek / liter og kaffen kan klares hjemmefra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites