Jump to content
dan

Hvad er din reelle rejsetid?

Recommended Posts

Der kører en fyringsrunde i firmaet, som jo får en til at kigge ud i verden. Men hvad man af gode grunde ikke kan læse sig til i job annoncerne er, hvor lang rejsetiden fra malmö til X er. Så var det ikke noget at få postet rejse tid og rejse form for folk der overvejer at skifte job men gerne vil vide hvad rejsetiden er? Det kunne fx se sådan her ud: Rute: Mobilia - Christianshavn Form: bil Rejsetid: 35 min Tidspunkt: kl 7.30 og retur kl 16 Håber i gider være med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det kunne fx se sådan her ud: Rute: Mobilia - Christianshavn Form: bil Rejsetid: 35 min Tidspunkt: kl 7.30 og retur kl 16
Det kan jeg kun gøre det på, hvis jeg kører udenfor myldretid. Rute: Hyllie - Christianshavn (Udenrigsministeriet) Form: Bil: Rejsetid: Ankomst omkring 09.45 ~= 35 minutter, og det kun hvis jeg bryder hastigheds grænsen hele vejen. Ankomst omkring 08.45 ~= 45 minutter, igen skal jeg en lidt tung fod, og håbe på at der ikke er total kaos som altid ved sammenfletningen ved Vermlandsgade/Torvegade når der er myldretid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Rute: Skivarp - Hans Knudsens plads Form: bil Rejsetid: - efter myldretid gennem byen ca. 65-70 min - efter myldretid ad motorring 3 og via lyngbyvejen ca. 70 min - i myldretiden gennem byen fra 90 til 110 min :sick: - i mylretiden ad motorring 3 og via lyngbyvejen ca. 90 min Tidspunkt: afgang kl 7.30 - 8.50 og retur afgang kl 16.00 - 17.30 Eller sagt på en anden måde, så er omvejen rundt om byen via lyngby konsistent i tid, men lidt langsommere end gennem byen, når det går godt :rolleye: Så hver dag er et gamble og jeg hader folk der indkalder til møde kl. 9.00 :flov: Og hvis du skal bruge tallene til reference fra andre startpunkter kan jeg sige, at jeg altid kommer ud af tunnellen i Kastrup efter ca. 45 minutter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kroksbäck/Hyllie -> Langebro (København ;)) Form: Bil Afgang: kl. 8.00 Ankomst: Islands Brygge 8:25 Form: Cykel Afgang: 8:25 Ankomst Langebro 8:35 Er der kaos på broen og lossepladsvej, så læg 10 minutter til. Kombinationen cykel og bil er mest for at undgå myldret på Vasbygade/Kalvebod Brygge. Dernæst for at undgå de dumme p-afgifter, men det er kun sekundært, da jeg har en god brutto-ordning på arbejdet. Det er i øvrigt en fin ting at have en cykel stående i København. Meget praktisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Malmö (via afkørsel Klågerup, 5 minutter i bil til afkørslen) til Østerbro (Vordingborggade) Morgen - ved normal trafik cirka 50 minutter, kører fra Malmö cirka 7.20-7.30 Aften - cirka 60 minutter. Afgang fra Kbh cirka 16.30-17.00

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Malmö (Gullviksborg) - Ballerup (Lautrupvang) Tranportform: Bus og tog Bus 8 til Triangln. Øresundstog til KBH H. Linie C til Malmparken og 500m til fods = 1t 20 min Forsinkelser og missede tog kan hurtigt lægge 10-30min til hver vej. Tranportform: Bil Broen -> Motorring 3 -> Frederiksundvej -> Ballerup = 40min Broen -> Amager Strandvej -> Langebro -> Afsætning på Gammel Kongevej -> Herlev -> Ballerup = 1 time Ankomst kl 9 og afgang igen kl 17. Det varierer sjældent mere end +5min ved udsvingninger i trafikken. Dog kan jeg lægge ca 10min til hvis jeg møder kl 8 og kører kl 16. P.S. Der er ledige pladser i bilen hvis nogen skulle være interesseret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites