los 10 Anmeld indhold Skrevet November 17, 2011 Vi skal på en lille familie ferie til Januar 2012 (15-22) og står nu og mangler en der vil kigge ind til vores 3 dejlige og skønne katte. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Vicksen 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2011 Hej, Jylland, Fyn, Sjælland?!?!? Sverige? Hvor skal de små misser passes? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
los 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2011 Jamen aller helst her i sverige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2011 Hej, Jylland, Fyn, Sjælland?!?!? Sverige? Hvor skal de små misser passes? ;) Tror faktisk at Vicksen på en raffineret måde spørger, hvor kattene bor Kan være praktisk at vide, hvis man skal "kigge ind til dem". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
los 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2011 Jamen de skal passes i Arlöv, mellem Malmö og Lund Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2011 Det kunne vi måske godt være med på - hvis I så vil passe vores fire når vi er på ferie (pt. ingen planlagt). Interesseret? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
los 10 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2011 Det kunne vi måske godt være med på - hvis I så vil passe vores fire når vi er på ferie (pt. ingen planlagt). Interesseret? Jamen det vil vi MEGET gerne :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Alexia 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2011 Ihh ville ellers gerne hjælpe, men bor inde i Malmø er der nogen inde i Malmø der vil hjælpe med at være kattepasser af og til - står fx og mangler en til at kigge en enkelt gang på næste lørdag? Bor på Värnhemstorget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
los 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2011 Ihh ville ellers gerne hjælpe, men bor inde i Malmø er der nogen inde i Malmø der vil hjælpe med at være kattepasser af og til - står fx og mangler en til at kigge en enkelt gang på næste lørdag? Bor på Värnhemstorget. Jamen det kan vi da nok godt finde ud af hvis det er ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret November 25, 2011 Hej Los, tror jeg mangler et svar fra dig på seneste pm. Har du sendt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Alexia 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2011 Det er rigtig pænt af dig, men har ikke selv bil eller mulighed for det og så bliver det ret besværligt med nøgler og alt det der :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
los 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2011 Det er rigtig pænt af dig' date=' men har ikke selv bil eller mulighed for det og så bliver det ret besværligt med nøgler og alt det der :([/quote'] Det err jo op til dig selv, nu er värnhem kun 10 min her fra i bus. Men du må jo bare finde en anden så. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Alexia 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2011 Jeg vender tilbage hvis der er - har kun boet her i 2-3 mdr så er ikke så bekendt med busser osv. det ville bare være meeeeget lettere hvis det var en lige om hjørnet :) men 10 min væk er jo ikke så slemt som jeg troede :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Alexia 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2011 Hej Los, jeg sender dig en pb, du må meget gerne komme og kigge til mine banditter i weekenden hvis tilbudet stadig står *håber jeg* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites