Jump to content
Thomas Mortensen

Flyttemand søges til flyttefirma

Recommended Posts

Kære venner jeg er i gang med af skrive om vores flyttemand i vores flytteforretning ( Flyttefirma Sjælland ) Vil gerne fortælle folk om hvad vores flyttemand kan og vil også gerne fremstå positivt, synes det er svært... Man skal jo ikke over sælge sig selv, men man skal jo heller ikke lyde alt for kedelig! Vi står PT. og mangler flyttemænd i vores firma og jo vi har da mange ansøgninger men af finde den helt rigtige som også er kommet for at blive er svært, de fleste ønsker jo ikke en fremtid med af slæbe på klaver og andre tunge ting op og ned af trapper, men der findes nogen der elsker det og det er dem vi er på udkig efter og samtidig vil vi også gerne henvende os til evt. kunder, vi er langt fra de billigste på flyttemarked og derfor skal folk også have en kanon oplevelse når de flytter med os :th2: Jeg har skrevet om vores flyttemand her http://www.flyttefirmaet.dk/flyttemand også har jeg afsluttet den med et link til en jobansøgning. Hvis du er Dansker og bor i Malmø, kan lastbilen holde i Lufthavnen, vi har allerede en del flyttemænd i KBH S

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Fin SEO optimering, med trailing keywords og det hele. 10/10. Jeg vil nu nok alligevel opfordre admin til at slette indlægget som det spam det er. How many SEO experts does it take to change a lightbulb light bulb cheap affordable?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fin SEO optimering, med trailing keywords og det hele. 10/10. Jeg vil nu nok alligevel opfordre admin til at slette indlægget som det spam det er.
OP tilbyder bl.a. 15% på flytning i tidligere indlæg. Derudover ser jeg et link til et reelt firma (plus et job, for dem der skulle være interesserede), som tilbyder services der har relevans. Om admin så vil slette?...tja. Moderator vil ihvertfald ikke ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites