Jump to content
Kvalm

Hvad gir VW i kontantrabat uden indbytningsbil?

Recommended Posts

Hvis man køber en spritny bil uden, at forhandleren ska ta en brugtvogn i bytte, hva ka man så forvente at hente yderligere i rabat? - hos BMW er det ca. 9% på bundliniebeløbet, men hva vil det være på en VW Passat: http://personbilar.volkswagen.se/sv/koepa_och_koera/aktuella_erbjudanden/passat-variant-wolfsburg-edition.html

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg vil gætte på omkring 10%' date=' men husk det tilbud du har ovenfor gælder kun for lagerbiler og det er sikkert 2011 modeller - 2012 modellerne er jo på vej (min bestilling er på en 2012 model).[/quote'] Jep, så godt det med lagermodeller, men VW ændrer modelår i september, så de må sgu ha stået der et stykke tid, og det lyder usandsynligt med biler, der sælger godt (Passat er den mest sælgende model i Sverige). Jeg tror mere på en sending biler, VAG-importøren sender ud som en slags gestus ift. forhandlerne. Det kender man også fra DK, hvor de so to say hjælper forhandlerne lidt med salget eller nærmere: indtjeningen. Mon nogen er udstyret med navi - jég køber ikke uden...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg tror ikke nogen af dem har navi. Desuden har de heller ikke 4x4' date=' hvilket for min del gjorde det uinteressant.[/quote'] Så du har på dem in natura? - ka du ikke på baggrund af annoncen se, om det er 2011- eller 2012-modellen? (jeg kender ikke forskellen)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har ikke set dem in natura, men mit bedste bud er, at det gælder en 2011 model - sådan plejer det at være, når det er lagerbiler, det drejer sig om. Derfor tror jeg heller ikke nogen af dem har navigation.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen ting kan jo eftermonteres hvis det mangler;) vi ka snildt lave navi, bluetooth, multirat, optisk parkering, bakkam,mdi osv Nu jeg ik inde i de svenske priser, men sprit ny rns510 kan vi klare for 10k danske monteret, bluetooth premium 3000kr oven i Så hvis bar prisen på bilen er fin kan det jo i nogen tilfælde godt svare sig;) Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nogen ting kan jo eftermonteres hvis det mangler - vi ka snildt lave navi, bluetooth, multirat, optisk parkering, bakkam,mdi osv. Nu jeg ik inde i de svenske priser, men sprit ny rns510 kan vi klare for 10k danske monteret, bluetooth premium 3000kr oven i. Så hvis bar prisen på bilen er fin kan det jo i nogen tilfælde godt svare sig. Det efter uge 22 de begynder og være 12 modeller som ryger fra fabrikken af.. Det kan ses på stelnummeret placering 10 Hvis der står A = 2010 B = 2011 C = 2012
Jep, det er nærmest plug and play udskiftning med den navi. Go info med stelnummeret - jeg mener også, at der en anden styling på 2012'eren...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

6% rabat uden at presse - på en bil, man selv konfiguerer og venter 10 uger på, så det giver nok noget mere ifm. en handel. Men man kan hente sig en langt større rabat ved at vælge en spritny bil, der allerede står på lageret - 20% faktisk. Et eksempel: Spritny Passat Variant TDI170 GT DSG med alt muligt udstyr til 362.000 SEK - pris nu 290.000 SEK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites