Jump to content
lotus

Rengöring tilbydes

Recommended Posts

Goddag , Jeg har väret på barsel og vil nu komme igang med lidt arbejde når barnet er i vuggestuen. Tidligere i Danmark arbejdede jeg som aupair. Jeg har väret rengöringdame til forskellige steder i Köbenhavn men skulle afbryde det pga graviditit og barsel. Jeg har erfaring og vil gerne hjälpe med rengöring. Jeg bor i Malmö og kan derfor kun tilbyde min hjælp i Malmø og omegn. Helst dagstid. Timelön kan evt diskuteres :th2: Send mig gerne en PM :-) Jeg tager imod noget hovedrengöring hvis du/I har brug for. Ha en god dag. Hilsen My :rose:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg søger stadig :-(... Any one ???
Vi er også interesseret. Vi bor i Staffanstorp (10 km øst for Malmö centrum; cirka et kvarters kørsel uden for rush hour), og hvis du ikke har egen bil, er det efter sigende også let at komme til med bus.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

My har gjort rent for mig i 2-3 måneder nu. Kan varmt anbefale hende! Fleksibel og gør virkeligt et godt arbejde. Foruden behagelig og høflig kommunikation! Så går i med tanker om at få lidt hjælp hjemme, så pas på, det er vanedannende. (og nej, jeg får ikke rabat for dette indlæg!) :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vi kunne godt bruge hjælp' date=' men hvad er timelønnen?[/quote'] My er på ferie - tilbage i juni. Men den er rimelig :) Og hun er super effektiv. cudos fra mig her også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...