lotus 10 Anmeld indhold Skrevet November 8, 2011 Goddag , Jeg har väret på barsel og vil nu komme igang med lidt arbejde når barnet er i vuggestuen. Tidligere i Danmark arbejdede jeg som aupair. Jeg har väret rengöringdame til forskellige steder i Köbenhavn men skulle afbryde det pga graviditit og barsel. Jeg har erfaring og vil gerne hjälpe med rengöring. Jeg bor i Malmö og kan derfor kun tilbyde min hjælp i Malmø og omegn. Helst dagstid. Timelön kan evt diskuteres :th2: Send mig gerne en PM :-) Jeg tager imod noget hovedrengöring hvis du/I har brug for. Ha en god dag. Hilsen My Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lotus 10 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2011 Ingen som har brug for noget rengøring eller barnpasning i forum ? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2011 Du har fået PM. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dk-se-borger 10 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2011 You have got a PM. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lotus 10 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2011 Mange tak :-). Har svaret på PM . Ha en god weekend till alle. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lotus 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2012 Jeg søger stadig :-(... Any one ??? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2012 jo men bor nok for langt væk..... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2012 Ett tips : på www.grannar.se kan du hitta jobb inom passning och städning Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2012 Jeg søger stadig :-(... Any one ??? Vi er også interesseret. Vi bor i Staffanstorp (10 km øst for Malmö centrum; cirka et kvarters kørsel uden for rush hour), og hvis du ikke har egen bil, er det efter sigende også let at komme til med bus. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lotus 10 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2012 Mange tak for henvendelse . Jeg har sendt PM til jer. Ha en bra dag. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kneiskneis 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2012 Hej Lotus Har sendt dig en PM håber at hører fra dig. god weekend Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2012 My har gjort rent for mig i 2-3 måneder nu. Kan varmt anbefale hende! Fleksibel og gør virkeligt et godt arbejde. Foruden behagelig og høflig kommunikation! Så går i med tanker om at få lidt hjælp hjemme, så pas på, det er vanedannende. (og nej, jeg får ikke rabat for dette indlæg!) :D Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fætter 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2012 Vi kunne godt bruge hjælp, men hvad er timelønnen? Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret May 9, 2012 Vi kunne godt bruge hjælp' date=' men hvad er timelønnen?[/quote'] My er på ferie - tilbage i juni. Men den er rimelig :) Og hun er super effektiv. cudos fra mig her også. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lotus 10 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2012 Till RS6 og Ann, Mange tak for opmærksomhed og de gode ord :-). Jeg er kommet tilbage. Har sendt jer PM. Knus Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
AVISA 10 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2012 Hej, Jeg kunne også godt være interesseret, du må meget gerne skrive mig en mail på sjsbrinch@gmail.com Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
martinbo 10 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2012 Hej! Jeg er interesseret i rengøringshjælp 3-4 timer om ugen - bor i Bunkeflostrand. Vend gerne tilbage hvis du har interesse herfor. Mvh, Martin Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lotus 10 Anmeld indhold Besvaret December 5, 2012 Hej Mange tak for alle henvendelser. Jeg har mange henvendelser og tager derfor ikke imod flere foreløbigt. Glædelig Jul og godt nytår Venlig hilsen Lotus Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites