stevenwen 10 Anmeld indhold Skrevet November 4, 2011 Jeg er dansker, bor i Sverige, men arbejder i Danmark. Jeg har tre børn, som jeg har 12/2, de bor altså hos mig. Min ekskone er svensker, arbejder og studerer i Danmark. Hun er lige flyttet tilbage til Sverige, efter at have boet i Danmark i seks måneder. Vi har boet i Sverige siden 2009. Og alle børnene har dansk pas. Hvordan står jeg hvis jeg ønsker at flytte tilbage til København og hun modsætter sig? Må jeg flytte uden hendes samtykke og hvordan vil min stilling være hvis det går i retten? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2011 Jeg syntes det er en investering værd, at ofre x antal tusinde kroner på at få et møde med en rigtig dygtig advokat i dette felt, og så få en grundig og kyndig vejledning i netop svenske/danske forhold. Forbered alle dine spørgsmål og skyd løs i en time. Det får man rigtig rigtig meget ud af og det er alle pengene værd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites