EBL 11 Anmeld indhold Skrevet October 29, 2011 Hvornår er det at ungerne kommer ved døren og skriger "Bus eller godis", var det i onsdags, er det i aften (lørdag), imorgen (søndag) eller i overmorgen (mandag)? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2011 Mandag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2011 31 oktober. Min födelsedag! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2011 Halloween 2011: mandag d. 31. oktober Halloween 2012: onsdag d. 31. oktober Halloween 2013: torsdag d. 31. oktober Halloween 2014: fredag d. 31. oktober Halloween 2015: lørdag d. 31. oktober Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2011 Takker ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2011 Siden det først er mandag så var det godt vi ikke åbnede da det ringede på tidligere og udenfor stod en hel BANDE alle maskeret og så vældig truende ud :-) Det var sikkert nogle af disse væmmelige østeuropæere og deres hjemmerøverier :-P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2011 Er der nogen der ved hvornår det er Halloween i 2020? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2011 Er der nogen der ved hvornår det er Halloween i 2020? Rigtig godt spørgsmål ;) Kunne tænke mig, at det måske er den 31. oktober Måske Gio kan finde ud af det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2011 Er der nogen der ved hvornår det er Halloween i 2020? Undar om det kan vara på min födelsedag då också? Gio, kan du hjälpa till? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2011 Man kunne også læse mit indlæg lidt mere demonstrativt...og ikke pege fingre af drillepinden bagefter! ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2011 Tænker det er super nice, at der er portkode på døren til gaden :D så slipper man for alle de børn der tigger slik :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 29, 2011 Tænker det er super nice' date=' at der er portkode på døren til gaden :D så slipper man for alle de børn der tigger slik :D[/quote']Du mener heller ikke de andre i opgangen kunne finde på at lukke dem ind? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2011 Du mener heller ikke de andre i opgangen kunne finde på at lukke dem ind? ;) Skræmmende tanke der hehe - Nu får vi at se.........de kan da få en portion snus :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites