Jump to content
dannemare

Strandet på en øde ø i 20 år. Hvad vælger du? :)

Recommended Posts

Helt klart c - hunde til at jage og holde sig selskab med, samt kniv mv. til at lave jagt redskaber - og så lige 3 tons fjolletobak og en skur at bo i :D Fuck båden, med 3 tons fjolletobak skal jeg aldrig forlade øen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

A har kun geværet som noget (delvist) brugbart (300 skud holder ikke lang tid over 20 år). De 10 mill. er ikke til ret meget gavn de første 20 år, og efter at have levet "fattigt" i 20 år ser jeg nok ikke noget formål i dem efter de 20 år. Pigerne lyder til bare at være unødvendigt drama, og sprutten gider jeg ikke rigtig. B har selskab og værktøj (fiskenet og -stang) til at få fat i noget mad. Fryseboksen kunne jo bruges til et eller andet. MP3 afspilleren forstiller jeg mig jeg vil få spat af det musik der er derpå efter det første år. C har selskab og værktøj man kan bruge til at lave andre ting med. Hash og sejlbåd har ingen interesse, overhovedet. Men måske man ville ændre holdning til sejlbåden efter de første 2 år (er ikke særlig meget handyman), men jeg vil nok ikke få den færdig 8 år før tid om jeg så startede dagen hvor jeg strandede. Kedelig og analytisk. Valget bliver B.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde helt glemt guitaren... Så kunne jeg ryge en masse sjovt, lære at spille guitar og drive køterne til vanvid. Tror egentlig heller ikke at jeg ville få bygget den båd... Men der mangler stadig en mand - om ikke andet til at slå græsset... :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Til alle de der søger valgmuligheder med mænd, skal spørgsmålet jo bare ses som: A) Two gays (guys), one cute, one plain. Cute one dies after 3 years. Plain one has a shitty personality but good at fishing. B) Hot stud (picture Vin Diesel). Very sweet and probably dtf. Jeg vil mene at de modificeringer er indenfor spørgsmålets rammer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt klart A. Pigerne er godt selskab, de 300 skud vil være rart at have mod de farlige dyr der må være, og jeg er stadig ung, så efter 20 år vil det være rart med 10 millioner dollars i guld. Og 20 år på en tropisk ø er altså heller ikke helt af vejen:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hørt, Hørt! Især ikke hvis ø'en bare minder en smule om denne: [ATTACH]4580[/ATTACH] Så kunne det godt være at jeg ville blive der efter de 20år var gået også ;) Mange vil faktisk gerne frivilligt rejse til en eksotisk fredelig, næsten øde ø som denne på Fiji. Ø'en ligger ikke langt fra den ø hvor filmen "Castaway" med Tom Hanks blev indspillet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites