Kim Andersen 10 Anmeld indhold Skrevet October 28, 2011 Der er kun 8 som har skrevet sig på mod Skånetrafikens planlagte prisstigninger Så hop ind på dette link og få det gjort :th2: http://upprop.nu/QEEK Kan i alle have en rigtig god wekkend Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2011 Der er kun 8 som har skrevet sig på mod Skånetrafikens planlagte prisstigninger Det ku være, at de fleste tager bilen Lige over med den gode week-end i det dejlige vejr :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jakriborg 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2011 Er der virkelig nogen, som tror på, at protester hjälper? Politikerne skal jo have penge i kassen, for at trafikken kan köre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim Andersen 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2011 Ser du/I hvis man bare sætter sig til bage i stolen med fødder på bordet og spiller X-boks eller ser en total ligegyldig kamp med BIF som algevelide taber kampen, kunne man jo bakke op om den som ikke vil bruge penge på en stor Audi, BMW eller en Mercedes men tænker på miljøet og pendler, du har da ret, det er ikke sikker protester hjælper fordi politikerne skal have penge i kassen, men gør vi ikke noget bliver vi heller ikke set og hørt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2011 Så hvor skal region Skåne spare hvis vi ikke skal betale 7% mere for vores billetter? Skal de droppe nogle tog- eller buslinjer? Droppe gratis læge til alle unge under 18? skal de ramme de ældre? Dansk undervisning for vores unger? Tror nok jeg formår at betale 7% mere for mit månedskort. Go weekend. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2011 Så hvor skal region Skåne spare hvis vi ikke skal betale 7% mere for vores billetter? Skal de droppe nogle tog- eller buslinjer? Droppe gratis læge til alle unge under 18? skal de ramme de ældre? Dansk undervisning for vores unger? Tror nok jeg formår at betale 7% mere for mit månedskort. Go weekend. De kunne sku bare ta at optimere i egne rækker... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2011 Eller sætte bilpriserne op på broen og bruge pengene på offentlig trafik :-) Du får aldrig det offentlige til at spare på sig selv :-P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2011 Eller sætte bilpriserne op på broen og bruge pengene på offentlig trafik :-) Du får aldrig det offentlige til at spare på sig selv :-P Nej det gør jeg sku nok ikke, folk kan ikke gennemskue at private kan levere det bedre/billigere da de er blevet så vant til at det offentlige skal gøre det... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites