Jump to content
ani

Søger venner til hyggelige stunder

Recommended Posts

Er her andre som ligesom jeg bor og arbejder i Malmø og måske ikke omgåes så mange herover? Måske kunne du tænke dig at finde på noget sjov/hyggeligt at lave som gå en tur, se film, gå på cafe, lave mad sammen eller ja, hvad som helst. Jeg savner sgu at finde nogen venner som man kan lave lidt sammen med engang imellem, og eftersom jeg stort set aldrig er i DK, så vil det være praktisk om du selv bor i Sverige. Men send gerne en besked... måske vi kan finde på noget hvis kemien lige er der. Om mig selv kan jeg fortælle at jeg er en 31 årig som regel glad pige der bruger mest muligt af min fritid på at træne. Det er zumba og puls/styrketræning samt svømning der gælder for mig. Jeg bor sammen med kæresten og vores 2 katte. Vi har endnu ingen børn. Til tider i weekenden kan den også stå på bil træf i DK. Det ikke så meget fordi jeg interesserer mig for biler, men hyggeligt selskab til træfsene. Jeg elsker at være spontan og komme ud i den friske luft. Men skriv hvis dette har interesse. Mvh. ani

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites