Alexia 10 Anmeld indhold Skrevet October 24, 2011 Jeg er lige flyttet til Malmø fra Odense og vil gerne ha' en dansk læge i kbh, men hvordan får jeg det når kommer fra Odense? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2011 Arbejder du i DK? Hvis ja, kan du vælge hvilken som helst hvor du ringer dertil og siger du har behov for en læge Du kan finde læger her: http://www.til-laegen.dk/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Alexia 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2011 ja jeg arbejder i Danmark Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2011 Du skal så have det særlige sundhedskort. Det er en variation af det gule sygesikringsbevis, lavet for pendlere, så behandlere kan se man har ret til ydelsen. Sygesikringsgruppe 7, som giver frit lægevalg. Enten fra din afrejsekommune, eller den kommune hvor du arbejder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites