gika1234 10 Anmeld indhold Skrevet October 20, 2011 Kære alle :) Jeg kører fra Kronetorpsgatan (Kirseberg) og til afkørslen Avedøre Holme, Hvidovre (tæt på virksomhederne på holmen). Jeg arbejder lige overfor Friheden station, så der er også mulighed for at blive sat af der, hvis du skal videre med et S-tog. Jeg er fleksibel - men vil gerne køre fra Malmø mellem kl. 7.00 og 7.30 om morgenen med ankomst til Hvidovre ca 35-40 minutter efter. Jeg kører hjem omkring 15.30 - alt efter mødetider. Jeg har mulighed for at køre tidligere eller blive længere hvis der ind imellem er behov for det - bare det er aftalt på forhånd. Du skal helst selv have bil, da jeg nogen gange arbejder hjemmefra en dag om ugen - typisk onsdag. Puha, broen og benzinen er dyr. Det ville være dejligt, hvis vi kunne dele. Skriv gerne på min mail: gittekaya@hotmail.com En dejlig dag til jer alle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2011 Godt initiativ!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2011 Jeg har desvärre ikke behov for transport. Men vil ligesom Brian sige at det er et godt initiativ. Det er bare så hundedyrt efterhånden. Pröver at overtale min mand til at tage toget, men han glor bare mystisk på mig, haha. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2011 Pröver at overtale min mand til at tage toget' date=' men han glor bare mystisk på mig, haha.[/quote'] hehe... Dén form for samkørsel kan jeg nu godt forstå han ikke vil ud i :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2011 hehe... Dén form for samkørsel kan jeg nu godt forstå han ikke vil ud i :D Hmm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gika1234 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2012 Det er stadig aktuelt og jeg kører også gerne med andre :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites