Lindedk 10 Anmeld indhold Skrevet October 20, 2011 Hej! Jeg har et spørgsmål. Min kæreste og jeg er ikke gift, vi har et barn sammen og overvejer at gifte os af flere årsager. Vi arbejder begge for danske selskaber. Det er således at min kæreste arbejder på færge-DIS, og har 0 i fradrag og benytter ikke sit personlige fradrag ej heller bundfradrag. R eelt set kunne hun jo finde et ekstra job i DK og tjene op til 3500-4000 pr mnd skattefrit (pga personfradraget?) Vil nogle af disse kunne overføres til min indkomst hvis vi gifter os? Jeg har snakket med told og skat - og de bad mig kontakte udligningskontoret, og udligningskontoret bad mig kontakte told og skat.... Jeg har efter 5 samtaler med hendholdsvis told og skat og udligningskontoret opgivet at få løst dette mysterie via dem. Jeg håber der er nogen som kan løse dette mysterie for mig. Mvh Linde PS: jeg faldt i snak med en anden pendler som sagde at hvis man er gift og arbejder i DK vil man kunne tjene yderligere 3000 skattefrit - jeg går ud fra dette har noget at gøre med mit spørgsmål... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites