Jump to content
bluee

Parkering Malmö lyver om observationstid

Recommended Posts

Jeg fik idag en parkeringsanmärkning og havde den været retfærdig så betalte jeg den skam også. Det interessante er de påstår de har observeret bilen fra 17:41 til 17:55 og givet mig en bøde på 400kr. Det interessante er bare - jeg tog ikke hjemmefra før kl. 17:34 og det tager ifgl. diverse rejseplanern minimum 16min. at komme hen til lokationen. Så det tidligste jeg har været der har været 17:54. Interessant? Men det gode er - jeg kan bevise jeg var hjemme kl. 17:34 udfra 1) Video overvågning, 2) Babysitters udsagn. Udover det har jeg diverse elektroniske spor der kan bevise jeg var hjemme. Nu må vi se hvad de siger til min klage. Men tror da jeg skal gå til Sydsvenskan og fortælle dem min historie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har set en parkeringsvagt stå ved OB og give bøder til dem der lige har parkeret deres bil og var på vej over for at betale for en parkeringsbillet.... Jeg har en ide om at parkeringsvagter ikke skal vente 5 min. som i DK, med at sætte en bøde i forruden, så observationstid er ligegyldigt at klage over, men kan jo være jeg tager fejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men tror da jeg skal gå til Sydsvenskan og fortælle dem min historie.
Ja det synes jeg du skal gøre. De har sikkert aldrig hørt en parkeringshistorie før. Det er vedkommende nyheder der virkelig batter for os alle! Og så luner det jo altid hvis man kan overtale kavaleriet til at rykke ud og kæmpe kampene for sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites