Jump to content
larscph

Hvad er rimeligt at fakturere mig som privatperson?

Recommended Posts

Mit spørgsmål var for at lure om jeg havde misset noget der var 'sædvanligt' i Sverige som fx kørsel eller moms. Ikke for at hænge nogen ud ved navn. Men hvis du kan more dig over det er du da velkommen :-)
Godt så :) kan du selv se forskel på den første post du laver og så det her? meget kortere og præcist, og hvad for et andet budskab sender du med din første post så? * kom med det svar du havde brug for eller en anden der paster lov teksten - perfekt :) men det andet - i mine øjne - fjerner sgu fokus på dit spørgsmål :) og jeg takker da :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Godt så :) kan du selv se forskel på den første post du laver og så det her? meget kortere og præcist, og hvad for et andet budskab sender du med din første post så? * kom med det svar du havde brug for eller en anden der paster lov teksten - perfekt :) men det andet - i mine øjne - fjerner sgu fokus på dit spørgsmål :)
Tja - jeg er ikke enig. Men ja selvfølgelig kunne jeg bare have spurgt om at det er normalt eller ej. På den anden side fik jeg jo svar på mit spørgsmål - så det virkede da. Du er velkommen til at selv skrive kortere og mere præcist når du engang skal hente information om noget - så holder jeg mig til at skrive lidt længere... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var godt det hele ordnede sig. Det er altid vigtigt at have sådan et tilbud på skrift, hvilket du så heldigvis også havde. Det gør det noget nemmere at bevise det er dem der har lavet fejlen. Jeg synes heller ikke det er i orden, at hænge et firma ud på den måde. Specielt ikke når de har rettet fejlen og gjort et godt stykke arbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites