Greenking 10 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2011 De lyder urealistisk lave, synes jeg. Især i en OC-situation - på luftkøling. Hvad måler du temps med? Jeg er rimelig ny på OC fronten så det er da helt sikkert en mulighed at noget er forkert. Jeg har bare brugt Probe II som også følger med bundkortet. Kan du anbefale et andet program, måske en med noget log eller graf? Har MSI afterburner til grafikkortene. De lå på 50 og 60 grader. De er ikke OCed yderligere end fra fabrikkens side. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 19, 2011 Jeg er rimelig ny på OC fronten så det er da helt sikkert en mulighed at noget er forkert. Jeg har bare brugt Probe II som også følger med bundkortet. Kan du anbefale et andet program, måske en med noget log eller graf?RealTemp eller CoreTemp :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2011 Jeg kan se at der er del som kører med 2 grafikkort i SLI. Det hoppede jeg også på for 4 år siden, da jeg købte min nuværende PC (2 styks GTS8800). Jeg havde også læst alle testene, hvor 2 stks af det næstdyreste kort i SLI var langt bedre end det hurtigste kort. I realiteten var det ekstra kort dog næsten som at smide penge i havet. Den gang var det de færreste spil, som kunne håndtere SLI, så reelt var det kun det ene af kortene som kom til at lave noget. Alligevel skabte hele 2 kort i kabinettet dog større udfordinger med hensyn til køling og airflow. Og for 1 år siden var de alligevel blevet for langsomme og havde heller ikke helt nok ram på og måtte skiftes ud. Der købte jeg så kun et enkelt. Det kan være at det er blevet bedre med hensyn til at alle nye spil kan håndtere SLI. Men i starten var SLI nok mere end undskyldning for at grafikkortproducenterne kunne sælge dobbelt så mange mid-range kort. Min nuværende pc med Pentium Core 2 Duo E6850 3ghz processor, 4GB DDR2 800 mhz Ram og Nvidia GTX 470 grafikkort kan faktisk afvikle de spil jeg har spillet ind til nu med nogen af de højeste grafiksettings i 1920*1200 uden problemer. Har dog ikke prøvet Crysis endnu. Det har mest været load tider fra harddiskene som har irriteret mig. Der er ikke noget Solid State. Men hvis den er brændt samme kan den selvfølgelig ikke afvikle så meget. Har netop fået en ny PSU ind af døren - skal prøve at få gang i det gamle monster igen i aften. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2011 Kan jo godt være at du vil have 3 skærme på. Så skal der vist to grafikkort til så vidt jeg ved. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2011 Kan jo godt være at du vil have 3 skærme på. Så skal der vist to grafikkort til så vidt jeg ved. :)AMD's Eyefinity-teknologi kan drive op til seks skærme pr. grafikkort. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2011 Hvis man absolut VIL formøble et større pengebeløb kan man da godt indkøbe tre 30-tommer skærme til 10.000 stykket, 3* det allernyeste og dyreste grafikkort og et bundkort med plads til 3 grafikkort i SLI eller lign, samt en strømforsyning på 1500-2000 W. Hvis ikke sikringspropperne springer i huset allerede når man tænder, så kan man godt efterfølgende gå i gang med at installere air-condition til pladsen i nærheden af systemet så man kan komme ned i nærheden af stuetemperatur igen, da varmeudviklingen vil være enorm. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2011 Hvis man absolut VIL formøble et større pengebeløb kan man da godt indkøbe tre 30-tommer skærme til 10.000 stykket, 3* det allernyeste og dyreste grafikkort og et bundkort med plads til 3 grafikkort i SLI eller lign, samt en strømforsyning på 1500-2000 W. Hvis ikke sikringspropperne springer i huset allerede når man tænder, så kan man godt efterfølgende gå i gang med at installere air-condition til pladsen i nærheden af systemet så man kan komme ned i nærheden af stuetemperatur igen, da varmeudviklingen vil være enorm.Ro på, børshaj! ;) Klart det kun er hardcore gamere der mokker tre eller seks skærme op i Eyefinity-mode. Men faktum ér, at et enkelt AMD-kort snildt trækker tre skærme :) Forestil dig daytradere, som lige kan få det hele op at spille på Wall Street-manér med en bunke skærme, når de sidder i de sene timer og handler op til lukning. Snazzy! :) Selvfølgelig begynder det at trække tænder ud, hvis du går i 3D-mode og spiller spil med detaljer i max. Men almindeligt Windows-arbejde kan virkelig komme op i et helt andet gear, uden at bruge en formue på hverken skærme eller grafikkort. ...just sayin' :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2011 AMD's Eyefinity-teknologi kan drive op til seks skærme pr. grafikkort. Havde hele tiden opfattelsen at det kun var 3 per kort, men det er jo nok baseret på at der som regel kun er 3 udgange på dem jeg har kigget på; 2x DVI, 1xHDMI (delt med den ene DVI), 1x DisplayPort. Og så kræver det jo skærme med DisplayPort. Teoretisk skulle en aktiv (får separat strøm) adapter (en passiv kan ikke, har prøvet) kunne klare opgaven, men har læst at folk har problemer også med anbefalede aktive adaptere. Men jeg kan godt se at AMD skriver Eyefinity understøtter 6 per GPU. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 20, 2011 øv - det var desværre ikke kun PSU'en. Kan stadig ikke få liv i monstret selv med ny PSU - giver et kortvarigt glimt i nogen lysdioder og derefter ingenting. Har prøvet med et andet grafikkort også. Tror det er på tide at erklære den død! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2011 Så lige at Dustin har nye kampagner - og at en 120GB Agility 3 fra OCZ nu er nede i 1200 spir. Det går den rigtige vej :) Som nævnt tidligere, så er hastigheden på SSD'erne jo forrygende - men ingen har nævnt stilheden! Det er simpelthen fantastisk at slippe for de summende/vibrerende/tikkende/pivende "gamle" drev. Nå ja - bør da også lige nævne varmeudviklingen. Eller nærmere manglen på samme :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2011 Tror det er på tide at erklære den død! Hvil i fred, du som har produceret et hav af Marines =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2011 Så lige at Dustin har nye kampagner - og at en 120GB Agility 3 fra OCZ nu er nede i 1200 spir. Det går den rigtige vej :) Den kan faktisk fås for 1100 hos BJ Trading. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2011 Den kan faktisk fås for 1100 hos BJ Trading.Even better! :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2011 Hvil i fred' date=' du som har produceret et hav af Marines =)[/quote'] Og fået hver og en slagtet igen når Daniel først kom ud af starthullerne ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2011 Og fået hver og en slagtet igen når Daniel først kom ud af starthullerne ;) Men PÆNT irreterende når man kom med void rays og mødte 1200000 marines.... :-) Jeg har faktisk været ude for at købe en helt ny PSU der ikke virkede, hvilket resulterede i en ny computer, hvor jeg fandt ud af at den nye PSU ikke virkede og fik den ombyttet. Begge computere virkede fint efterfølgende.... pisselort hardware :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2011 Så lige at Dustin har nye kampagner - og at en 120GB Agility 3 fra OCZ nu er nede i 1200 spir. Det går den rigtige vej :) Som nævnt tidligere, så er hastigheden på SSD'erne jo forrygende - men ingen har nævnt stilheden! Det er simpelthen fantastisk at slippe for de summende/vibrerende/tikkende/pivende "gamle" drev. Nå ja - bør da også lige nævne varmeudviklingen. Eller nærmere manglen på samme :D mon den passer i min macbook pro ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2011 mon den passer i min macbook pro ?Ja da. Hvof' skulle den ik' det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2011 Ja da. Hvof' skulle den ik' det? det er jo en mac, de er ikke altid lige samarbejds villige :) kunne du ikke finde en som er lidt større evt til en god pris der er lige så god som denne her :) evt en 256gb ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2011 det er jo en mac' date=' de er ikke altid lige samarbejds villige :) kunne du ikke finde en som er lidt større evt til en god pris der er lige så god som denne her :) evt en 256gb ?[/quote']Bare tag et kig på edbpriser.dk - og så kan du lære hvordan man gør hér. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2011 Bare tag et kig på edbpriser.dk - og så kan du lære hvordan man gør hér. ja det er en god side. har brugt den før :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2011 det er jo en mac' date=' de er ikke altid lige samarbejds villige :) kunne du ikke finde en som er lidt større evt til en god pris der er lige så god som denne her :) evt en 256gb ?[/quote'] Hvis det havde været en iMac der var tale om, ville den ikke passe ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2011 mon den passer i min macbook pro ? Kræver vist et par mindre geværgreb, men det lader til at være muligt: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2011 Jeg kan google mig frem til at dr er en hulens masse mennesker, som har haft problemer med deres OCZ Solid State Drives. Failure rates på en del procent. Og problemer for en del af de andre producenter også. Det lader til at man skal købe netop den del hos en forhandler, hvor det er nemt at RMA'e - måske endda en forhandler, som ligger fysisk tæt på ens hjem eller arbejdsplads, så man ikke behøver sende med post, men bare kan dukke op. Er der nogen, der har erfaringer med www.webhallen.com? Jeg kan se at de har en outlet/shop nede på Djäknegatan her i Malmö, og har OCZ SSD'er på lager. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2011 Er der nogen' date=' der har erfaringer med [url']www.webhallen.com? Jeg kan se at de har en outlet/shop nede på Djäknegatan her i Malmö, og har OCZ SSD'er på lager. Har købt en håndfuld spil til afhentning i butikken, samt en Synology DS1511+ til afhentning. Det er en ret tom butik, men det var hurtig, effektiv og venlig service, og så virkede de (i hvert fald den ene der stod og talte med en anden kunde) til rent faktisk at være interesseret i IT og teknologi og ikke bare var sælger. Net2world har også fysisk butik her i malmö, de ligger ud af Nobelvägen, lidt efter Amiralsgatan, på den østlige side af gaden. Har købt harddiske der. Har ikke haft brug for service på nogen af mine køb, nogen af stederne, så den del kan jeg ikke svare på. Men begge får gode anmeldelser på Prisjakt JME Data har også 2 butikker. Den ene (store) er ved Mobilia, samme side som Elgiganten. Har kørt forbi den anden butik en dag, men kan sgu ikke lige huske hvor den lå :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites