Rene 10 Anmeld indhold Skrevet October 14, 2011 Er der nogen som kan anbefale et godt steakhus i, eller omkring malmø? Gerne i stil med "A Hereford Beefstouw", "MASH" og "Brøderne Ox" som vi kender i Danmark. Søgte lidt på forummet efter gamle ting, men fandt ikke lige det jeg søgte efter. Fandt noget "Mando" steakhouse, men det minder lidt om Jensens hvis man kigger på deres web, og det er ikke lige det jeg skal bruge denne gang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2011 Er der nogen som kan anbefale et godt steakhus i, eller omkring malmø? Gerne i stil med "A Hereford Beefstouw", "MASH" og "Brøderne Ox" som vi kender i Danmark. Søgte lidt på forummet efter gamle ting, men fandt ikke lige det jeg søgte efter. Fandt noget "Mando" steakhouse, men det minder lidt om Jensens hvis man kigger på deres web, og det er ikke lige det jeg skal bruge denne gang. Mando er langt bedre end Jensens IMO ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2011 T-Bone: http://www.t-bone.nu/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2011 Synes godt nok ikke A Hereford Beefstouw er godt. Måske fordi jeg har prøvet de to mest turist-centrale der er (den i lufthavnen og den ved tivoli). Kedelig anretning og ingen af gangene kunne de finde ud af at stege en medium steak, var rare begge gange. Har været på Mando to gange. Er godt. Skal have prøvet t-bone på et tidspunkt, den hører jeg meget godt om. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2011 Skal have prøvet t-bone på et tidspunkt' date=' den hører jeg meget godt om.[/quote'] Prøv den! De gange jeg har været der har maden været super og betjeningen god. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites