Jump to content
Kasperk

Lån til bil - hvor?

Recommended Posts

Godaften Jeg skriver here i forum fordi jeg vil have hjælp til min billån.. Kender nogen af jer, hvor man kan få en billigt "rente" billån... Har selv prøvet at finde på nettet men bliver meget forvirret over hvilket jeg skal vælge da, der er så mange udbyder og matematik er ikke min stærke side ... Og self har jeg spurgt min bank here i Sverige men meget mærkeligt fik jeg et nej selvom jeg har et pænt beløb tilbage når regninger er betalt.. Grund som jeg fik var jeg ikke havde noget opsparing i mit Svenskebank:rolleye:.. Håber virkelige der nogen here inde i forum som kan hjælpe mig:thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Godaften Jeg skriver here i forum fordi jeg vil have hjælp til min billån.. Kender nogen af jer, hvor man kan få en billigt "rente" billån... Har selv prøvet at finde på nettet men bliver meget forvirret over hvilket jeg skal vælge da, der er så mange udbyder og matematik er ikke min stærke side ... Og self har jeg spurgt min bank here i Sverige men meget mærkeligt fik jeg et nej selvom jeg har et pænt beløb tilbage når regninger er betalt.. Grund som jeg fik var jeg ikke havde noget opsparing i mit Svenskebank:rolleye:.. Håber virkelige der nogen here inde i forum som kan hjælpe mig:thumbup:
Hvor længe har du boet i SV? Tjener du dine penge her?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lönsedler Men mödte du op i din bank med lönsedler og et RKI uddrag? Hvis ikke så pröv det. Men hensyn til nettet så er det svärere. De kan jo ikke se din indkomst når du söger. För i tiden var der mange der lånte hos GE, de kunne finde ud af at Danskeres indkomst ikke var registreret herovre. Men det er blevet svärere at låne som DK, af dyrt köbt erfarenhed, desvärre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
De seneste par gange har jeg bare fået bilen finansieret' date=' hvor jeg købte bilen (dvs. via Volkswagen Finans, Ford Finans, etc), men før dette har jeg brugt MyMoney en enkelt gang. God oplevelse. Fin rente. Nem og hurtig sagsbehandling: [url']http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=15365&p=174669#post174669
Det samme her... Har brugt VW finans to gange og Santander en gang. De skulle knap bruge løn sedler, men jeg havde så også en 70-80 % udbetaling. Eller så jeg lige i det svenske motor blad, fra Motormännen, at de har et sammenarbejde med MyMoney omkring finansiering til medlemmer til en ret attraktiv rente.. Så hvis du er medlem ville jeg forsøge hos dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men mödte du op i din bank med lönsedler og et RKI uddrag? Hvis ikke så pröv det. Men det er blevet svärere at låne som DK...
Samme i vor bank uanset indkomstforhold og sund økonomi - banken vil ha, at man har opsparingen stående i den svenske afdeling, hvis renten skal ned. Dog tilbyder de så til gengæld en teknisk udligning mellem ud- og indlån således, at du kun betaler rente af det reelle beløb (a la Jyske Bank)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey Frederik.. Jo jeg har læst din svar... Tak for det Det lyder måske lidt dumt men , men var det så hos dem du havde din billån. Grund til jeg spørger om det er at der dukker mange hjemmesider op på google når men skriver my money

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg købte også bare igennem forhandleren, de brugte handelsbanken, virker fint og ok rente :) Forhandleren klarede det hele, jeg stak ham bare min kontrakt og 3 lønsedler, that's it :) Gik igennem 3 dage efter...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites