Kasperk 10 Anmeld indhold Skrevet October 12, 2011 Godaften Jeg skriver here i forum fordi jeg vil have hjælp til min billån.. Kender nogen af jer, hvor man kan få en billigt "rente" billån... Har selv prøvet at finde på nettet men bliver meget forvirret over hvilket jeg skal vælge da, der er så mange udbyder og matematik er ikke min stærke side ... Og self har jeg spurgt min bank here i Sverige men meget mærkeligt fik jeg et nej selvom jeg har et pænt beløb tilbage når regninger er betalt.. Grund som jeg fik var jeg ikke havde noget opsparing i mit Svenskebank:rolleye:.. Håber virkelige der nogen here inde i forum som kan hjælpe mig:thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2011 Godaften Jeg skriver here i forum fordi jeg vil have hjælp til min billån.. Kender nogen af jer, hvor man kan få en billigt "rente" billån... Har selv prøvet at finde på nettet men bliver meget forvirret over hvilket jeg skal vælge da, der er så mange udbyder og matematik er ikke min stærke side ... Og self har jeg spurgt min bank here i Sverige men meget mærkeligt fik jeg et nej selvom jeg har et pænt beløb tilbage når regninger er betalt.. Grund som jeg fik var jeg ikke havde noget opsparing i mit Svenskebank:rolleye:.. Håber virkelige der nogen here inde i forum som kan hjælpe mig:thumbup: Hvor længe har du boet i SV? Tjener du dine penge her? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasperk 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2011 Hej RS6 Jeg har boet i SV snart 5 år.... Tjener mine penge i DK. Har aldrige arbejdet i SV... Tjener ca 30.000 Dkr brutto om måned.. Bilen jeg vil købe ligger på ca 200.000 Sek... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2011 Lönsedler Men mödte du op i din bank med lönsedler og et RKI uddrag? Hvis ikke så pröv det. Men hensyn til nettet så er det svärere. De kan jo ikke se din indkomst når du söger. För i tiden var der mange der lånte hos GE, de kunne finde ud af at Danskeres indkomst ikke var registreret herovre. Men det er blevet svärere at låne som DK, af dyrt köbt erfarenhed, desvärre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2011 De seneste par gange har jeg bare fået bilen finansieret, hvor jeg købte bilen (dvs. via Volkswagen Finans, Ford Finans, etc), men før dette har jeg brugt MyMoney en enkelt gang. God oplevelse. Fin rente. Nem og hurtig sagsbehandling: http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=15365&p=174669#post174669 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alexzuz 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2011 De seneste par gange har jeg bare fået bilen finansieret' date=' hvor jeg købte bilen (dvs. via Volkswagen Finans, Ford Finans, etc), men før dette har jeg brugt MyMoney en enkelt gang. God oplevelse. Fin rente. Nem og hurtig sagsbehandling: [url']http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=15365&p=174669#post174669 Det samme her... Har brugt VW finans to gange og Santander en gang. De skulle knap bruge løn sedler, men jeg havde så også en 70-80 % udbetaling. Eller så jeg lige i det svenske motor blad, fra Motormännen, at de har et sammenarbejde med MyMoney omkring finansiering til medlemmer til en ret attraktiv rente.. Så hvis du er medlem ville jeg forsøge hos dem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2011 Men mödte du op i din bank med lönsedler og et RKI uddrag? Hvis ikke så pröv det. Men det er blevet svärere at låne som DK... Samme i vor bank uanset indkomstforhold og sund økonomi - banken vil ha, at man har opsparingen stående i den svenske afdeling, hvis renten skal ned. Dog tilbyder de så til gengæld en teknisk udligning mellem ud- og indlån således, at du kun betaler rente af det reelle beløb (a la Jyske Bank) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasperk 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2011 Hvad med dem her Tak for alle jeres svar.. Og ja, jeg havde været i banken med mine sidste 3 lønseder detmin bankrådgiver 2 måneder på at give mig et svar først da jeg selv kontaktet hendes hun havde nemlig glemt mig ....... hvad siger i til dem her ...www.mymoney.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2011 Hvorfor finder du ikke bare en bilforhandler der giver lån.... Nu skriver du selv linket www.mymoney.se hvor du jo selv skal have et indskud på 20%.... så hvorfor fremviser du ikke bare dit indskud for din svenske bank? eller har du intet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2011 hvad siger i til dem her ...www.mymoney.se Har du overhovedet gidet læse mit svar? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2011 Har du overhovedet gidet læse mit svar? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasperk 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2011 Hey Frederik.. Jo jeg har læst din svar... Tak for det Det lyder måske lidt dumt men , men var det så hos dem du havde din billån. Grund til jeg spørger om det er at der dukker mange hjemmesider op på google når men skriver my money Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2011 Hey Frederik.. Jo jeg har læst din svar... Tak for det Det lyder måske lidt dumt men , men var det så hos dem du havde din billån. Ja Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2011 Jeg købte også bare igennem forhandleren, de brugte handelsbanken, virker fint og ok rente :) Forhandleren klarede det hele, jeg stak ham bare min kontrakt og 3 lønsedler, that's it :) Gik igennem 3 dage efter... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasperk 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2011 tanks4help Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites