hrhansen 10 Anmeld indhold Skrevet October 5, 2011 Hej..... Nogen der kender en der kan vacumsuge sådan en..... Den er sat op - og el er i orden - mangler kun at samle rørene og vacumsuge...... Jeg bor ved Genarp. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hrhansen 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2011 Hmmm er der virkelig ikke nogen der kender sådan en.......... :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2011 Jo men har aldrig hørt om at vacuumsuge sådan en. Hvad er det der skal suges? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2011 Rørene mellem ude og inde enheden bør tømmes for atmosfærisk luft inden du tager systemet i drift. Optimalt skal det kun være kølegas i systemet. Og så er det selvsagt også vigtigt at det er tæt, det opdager man også hvis de ikke er når man suger dem tomme for luft :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Larry 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2011 Kølemidlet fyldes på systemet og skal være fri for luft. Derfor vakuumsuges det. Få en VVSer til at fylde på, vakuumsuge og igangsætte systemet. Få en fast pris på forhånd eller ,hvis du stoler på ham/hende, få det udført i timeløn. vh LD Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Larry 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2011 PS - grunden til at det er vigtigt at få en rigtig VVSer til at idkøre systemet er pga. garantien på varmepumpen. Du skal kunne bevise at en prof. at installeret det, hvis det går i stykker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2011 jeg brugte Comne Work AB email: info@comnework.se tlf_ 044-7777010 rimelige priser og de har styr på tingene. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2011 Hvad koster det ca. at få installeret en luft/luft varmepumpe (ikke udstyret, men prisen for montagen alene)? Jeg får en håndværker på besøg imorgen der skal give et tilbud, men vil gerne lige have en generel ide om prislejet inden jeg tager hul på dialogen. Tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hrhansen 10 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2011 Nu har jeg fået gang i pumpen....... jeg satte den selv op .....så det var kun rør der skulle samles og vacumsugning..... 750, 00.... det tog en time. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2011 jeg betalte ca 1500, fordi de skulle også have for kørsel osv, så hvis hrhansen har fået det til 750kr, så er det billigt. hvilke firma gjorde det hrhansen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites