hrohibil 10 Anmeld indhold Skrevet September 30, 2011 Hej Kan i anbefale nogle links eller værksteder som laver diesel fyr til bilen til fornuftige penge, så ville jeg blive lykkelig.... Jeg synes hele tiden at høre mellem 20-25Kilo?? Er der virkelige ikke noget billigere i sverige?? Hilsen H Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KGB 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2011 Hej Kan i anbefale nogle links eller værksteder som laver diesel fyr til bilen til fornuftige penge, så ville jeg blive lykkelig.... Jeg synes hele tiden at høre mellem 20-25Kilo?? Er der virkelige ikke noget billigere i sverige?? Hilsen H Gav 14-15 sek mener jeg, inkl. T100 fj.btj. hos Toyota Malmø. For en Toyota 2.2 D-Cat... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hrohibil 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2011 Okay. Tror du kun de laver til Toyota? Jeg kunne forstille mig at de tog meget mere hvis der kommer en anden bil ind som ikke er en Toyota... Jeg synes da den pris du opgiver er meget rimelig. Har det fungeret upåklagligt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KGB 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2011 Okay. Tror du kun de laver til Toyota? Jeg kunne forstille mig at de tog meget mere hvis der kommer en anden bil ind som ikke er en Toyota... Jeg synes da den pris du opgiver er meget rimelig. Har det fungeret upåklagligt? Det var den første af sin type de lavede, så havde lidt issues med at blæseren også kom til at køre... Kostede lidt privat tid, men fik låne bil mv. uden en lyd. Jeg bruger det hver gang inden jeg skal køre, så bliver min. 2 gange om dagen - dette har betydet at jeg måtte få en ny glødestift (sendte en del røg ud grundet uren forbrænding), efter ca. 2-3 år. (den står også og brummer når jeg handler, så de min 2 er ret realistisk/måske underdrevet selv med weekend og ferie osv.) Alt i alt så kan jeg kun anbefale det - dog vil jeg ikke anbefale andre batterier end duracell som følger med(løber tør efter md. i stedet for år) Værkstedet er autoriseret Webato montør, så tror ikke prisen er speciel i forhold til andre steder... Valgte det da jeg så var 200% sikker på at de ikke skød evt. skyld på bilen! Tal med Tobias, ham har jeg kun positiv erfaring med(har trods alt 2 stk. Toyota som får samlet 4 service om året) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites