Troejborg 10 Anmeld indhold Skrevet September 28, 2011 Nogen der skal se den nye tv-serie "Broen"? :D En ny dansk/svensk serie, hvor der vist sker en mord på broen, men den ene halvdel af kroppen er en svensk person og den anden halvdel en dansk person... Og så følger man vist nok et dansk/svensk samarbejde om mordsagen... Da meget "sjovt" at man vælger, at lave sådan et samarbejde, på den gode måde altså :) Gad vide hvornår de egentlig har optaget det?... jeg mener, broen må da ha' været lukket på et tidspunkt, pga. dét :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2011 Hvordan er halvdelen af en krop een nationalitet og den anden halvdel en anden nationalitet? Med mindre der er tale om 2 halvdele fra 2 personer? :-) Sent from my Samsung Galaxy S II using Tapatalk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2011 Overkroppen tilhører en svensk politiker og underkroppen en dansk prostitueret... og kroppen ligger lige på skillelinjen mellem dk og se, derfor samarbejde også... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2011 Måske skal vi ha' donnen på bane her, kan være han har været med til at filme den =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2011 optagelserne fra Serenadgatan (der hvor rude bliver slået ind med en økse) er ca et halvt år siden! så jeg vil gætte på a det må være lige der omkring broen har været lukket også! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2011 Afsnit 1 var noget ringe. Afsnit 2 var der lidt mere gang i. Må lige se afsnit 3 også. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2011 Afsnit 1 i aften på DR havde den værste billedkvalitet på en serie jeg har set i årevis. Det lignede de havde trukket alt igennem brun sovs, derefter fjernet 85% af farverne og krydret med lidt slør. Det var ret ulideligt at se på og heri ligger muligvis en del af grunden til min ret store ligegyldighed overfor fortsættelsen. Det eneste positive jeg bemærkede var den svenske betjents særprægede menneskelige egenskaber :-) Spøjst iøvrigt når man kender steder at se f.eks omtalte scene ved Serenadgatan forsøgt placeret ude ved Torsoen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2011 Afsnit 1 i aften på DR havde den værste billedkvalitet på en serie jeg har set i årevis. Det lignede de havde trukket alt igennem brun sovs' date=' derefter fjernet 85% af farverne og krydret med lidt slør.[/quote'] Enig. Det var ikke specielt godt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2011 optagelserne fra Serenadgatan (der hvor rude bliver slået ind med en økse) er ca et halvt år siden! så jeg vil gætte på a det må være lige der omkring broen har været lukket også! Ja det passer meget godt det var vi har udstyr ude til dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites