Jump to content
Troejborg

"Broen"

Recommended Posts

Nogen der skal se den nye tv-serie "Broen"? :D En ny dansk/svensk serie, hvor der vist sker en mord på broen, men den ene halvdel af kroppen er en svensk person og den anden halvdel en dansk person... Og så følger man vist nok et dansk/svensk samarbejde om mordsagen... Da meget "sjovt" at man vælger, at lave sådan et samarbejde, på den gode måde altså :) Gad vide hvornår de egentlig har optaget det?... jeg mener, broen må da ha' været lukket på et tidspunkt, pga. dét :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Afsnit 1 i aften på DR havde den værste billedkvalitet på en serie jeg har set i årevis. Det lignede de havde trukket alt igennem brun sovs, derefter fjernet 85% af farverne og krydret med lidt slør. Det var ret ulideligt at se på og heri ligger muligvis en del af grunden til min ret store ligegyldighed overfor fortsættelsen. Det eneste positive jeg bemærkede var den svenske betjents særprægede menneskelige egenskaber :-) Spøjst iøvrigt når man kender steder at se f.eks omtalte scene ved Serenadgatan forsøgt placeret ude ved Torsoen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Afsnit 1 i aften på DR havde den værste billedkvalitet på en serie jeg har set i årevis. Det lignede de havde trukket alt igennem brun sovs' date=' derefter fjernet 85% af farverne og krydret med lidt slør.[/quote'] Enig. Det var ikke specielt godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
optagelserne fra Serenadgatan (der hvor rude bliver slået ind med en økse) er ca et halvt år siden! så jeg vil gætte på a det må være lige der omkring broen har været lukket også!
Ja det passer meget godt det var vi har udstyr ude til dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites