Menace 10 Anmeld indhold Skrevet September 28, 2011 Ville høre jeres inout Er det passende at høre en af pædagoerne i min søns dagis om hun ville være fast børnepasser? Tænker mere på om man gør sådan noget? eller om det skaber forfordeling af børnene på en eller anden upassende måde....? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2011 Vi har gjort det mange gange i vores børns (private) dagis, og der er det meget normalt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2011 Ville høre jeres inout Er det passende at høre en af pædagoerne i min søns dagis om hun ville være fast børnepasser? Tænker mere på om man gør sådan noget? eller om det skaber forfordeling af børnene på en eller anden upassende måde....? Sjovt du skulle spørge. Vi har nemlig lige lavet en aftale med en af de kvindelige pædagoer i vores børns (kommunale) dagis. Forleden spurgte min kone nemlig pædagogen ang. børnepasning, og så tilbud hun såmænd selv at hjælpe. :th2: :th2: Og ja, hun (pædagogen) bad samtidig om, at vi ikke snakkede for højt om det, fordi det måske kunne gøre, at nogle andre forældre ville synes, at det var forfordeling af børnene, etc, etc. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2011 Kan sagtens forstå at man skal være lidt diskret, men tænker også på børnene... om de binder sig mere til denne person som, muligvis, nogen gange kommer til at passe dem. Hvad er egentligt prisniveau for sådan en aftale? Er helt blank på hvad er normalt/for lidt/for meget. Betaler man timepris, dobbelt op hvis der er 2, weekendtillæg, pakketilbud eller, osv? Er selvfølgelig lettest bare at høre hende om hun har lyst og hvad hun vil have for det, er ganske klar over kompetencerne er mere værd end en 16 årig pige der godt kan lide børn og har passet en yngre søskende, så det skal selvfølgelig være passende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites