Jump to content
bonne

3-udfald og kraftværk?

Recommended Posts

Jeg er klar over hvordan det fungerer ;) Og det kan man tage højde for, hvis man gider/har lyst/penge/er et seriøst teleselskab ;)
Sorry! Selvfølge kan man tage højde for det, men det har nok noget at gøre med penge kontra sanselighed for det sker! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sorry!
No problem :)
Selvfølge kan man tage højde for det' date=' men det har nok noget at gøre med penge kontra sanselighed for det sker! ;)[/quote']Præcis - og præcis hér mener jeg så 3 har forklejnet sandsynlighed og nødvendighed. Men nu da der er kommet "lig" på bordet, så tager de sig nok (forhåbentlig) sammen, så de undgår en lignende fadæse senere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
No problem :) Præcis - og præcis hér mener jeg så 3 har forklejnet sandsynlighed og nødvendighed. Men nu da der er kommet "lig" på bordet, så tager de sig nok (forhåbentlig) sammen, så de undgår en lignende fadæse senere.
Hvornår skete den episode så sidst? Mvh. Michael

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
http://www.3.dk/Privat/Kundeservice/Nyheder1/
3 oplevede d. 27. september problemer med strømleverancen til 3’s kernenetværk i Sverige. Det betød, at 3’s netværk fra kl. 14.00 var nede på Sjælland, på dele af Fyn og i Jylland. 3’s teknikere i Sverige arbejdede på højtryk for at løse problemet. Fra kl. ca. 20 begyndte de berørte danske kunder at få forbindelse igen. De sidste kunder kom på igen kl. 01.40. 3 har som kompensation besluttet at give alle berørte talekunder mulighed for at få en times gratis tale i oktober via Mit3 på 3.dk. Alle datakunder får 5 ekstra GB data, som 3 overfører automatisk. Vi takker for jeres store tålmodighed og beklager meget de gener, det har medført. Aktivering af 60 min. gratis tale – sådan gør du: Du kan fra 29 september fra kl. 12.00 aktivere de 60 minutters gratis tale på Mit 3 på www.3.dk > Selvbetjening > Abonnement > Tilvalg > Herunder sætter du hak ud for ”60 min. tale i 60 dage 0,- kr./md”. Hvis du ikke tidligere har logget på Mit 3, skal du vælge ”Ny på Mit 3?”, og du vil straks få tilsendt et password. Er du 3Admin kunde, skal du logge ind på 3Admin og under fanebladet "Overblik" vælger du "Abonnementer". Her skal du vælge det abonnement du vil tilføje pakken på og under "Tilvalg" vælge pakken "”60 min. tale i 60 dage 0,- kr./md"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu kan jeg ikke få forbindelse på mit 3-abonnement. Er der andre som har samme problem?
1. Hvem er nogle "kraftidioter"? 2. Eftersom der helt sikkert er nogen i blandt "kraftidioterne", som tjener flere penge end dig, så tror jeg, at jeg søger job der. 3. Din spørgsmål; nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nope....heller ingenting hér. Genstart din phon...
Det havde jeg allerede gjort et par gange - efter at telefonen var hoppet af netværket i løbet af natten - ganske imponerende når den har ligget på samme fysiske lokation. Gentarterne løste dog ikke noget. Problemet forsvandt heldigvis af sig selv efter et stykke tid - et eller andet må der dog have været galt. 3 er desværre de eneste som kører med fornuftig datatakst på begge sider af sundet, så jeg er nødt til at have firmaabonnementet hos dem. Alle de andre vil have 15-20 kr. per MB, hvilket ville løbe op i 5-cifrede månedsregninger. Men jeg synes at det fungerer meget ustabilt. Jeg har også problemer med at få data til at fungere igen, når man sidder i toget og kører fra Danmark til Sverige. Det er ca. 50/50 om jeg er nødt til at genstarte telefonen for at få dataforbindelsen til at fungere igen - der er intet logisk mønster i hvornår jeg er nødt til at genstarte og hvornår jeg ikke er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan være det gamle problem med 3's verifikationsserver. uSIM-kortet indeholder et certifikat som skal godkendes, før man tillades på netværket. Så det KAN være et defekt uSIM-kort - men også 3 der har problemer. Men var det sidstnævnte, så burde flere af os opleve problemet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nokia E71 Og nu laver den forøvrigt samme nummer igen. Ingen netværksdækning - heller ikke efter genstart.
Faktisk er Nokia E71 en betatest telefon der aldrig burde have set dagens lys. Vi havde den på et tidspunkt som officiel firmatelefon og den stinker max, der er alt i vejen med den. Du kan f.eks ikke have 2 kommunikationsforbindelser åbne samtidigt, f.eks hvis du sidder og surfer og en eller anden prøver at ringe til dig eller sms til dig, så modtager du enten ikke opkald/sms eller også så afslutter den din netforbindelse og du modtager dit opkald/sms. Mener faktisk det er officielt fra Nokia at den er ubrugelig og burde skiftes ASAP ud med en anden, bare det at du taber opkald, som kunne være penge værd for dit firma, burde være argument nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites