Junkeren 10 Anmeld indhold Skrevet September 26, 2011 Har den sidste tid set flere varevogne på polske plader i nabolaget. 2 gange har jeg set den samme vogn med to sjuskede fyre inde i, og i dag kørte jeg efter en hel sort varevogn op ad Gottorpsvägen. Den drejede hele vejen rundt i rundkørslen ved Återvinningen og kørte derind. Er de bare klunsere, eller skal man være på vagt overfor tyverier og indbrud for tiden? Sig til hvis du har hørt noget. Jeg har taget et par nummerplader. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2011 Jeg har taget et par nummerplader. Uanset hvad så må du altså ikke stjæle deres nummerplader.... :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2011 Uanset hvad så må du altså ikke stjæle deres nummerplader.... :p Nej, jeg skal nok holde mine beskidte lapper væk. :) Men spørgsmålet er om alle gør det?!?!?! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2011 jeg ville være på vagt. men det er bare mig. stoler ikke 100% på dem, selvom jeg godt ved de ikke alle sådan. men (firmaet) har været udsat for at have fået stjålet noget som så stod i sverig på vej til polen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2011 Hvis i skal være nervøse hver gang der dukker en polsk nummerplade op, så får i da nok at se til. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Junkeren 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2011 Hvis i skal være nervøse hver gang der dukker en polsk nummerplade op' date=' så får i da nok at se til. ;)[/quote'] Nu spurgte jeg specifikt til om der foregår lusk i området. Og ja, det er fordomsfuldt, men jeg har det svært med listende østeuropæiske varevogne i boligområder - specielt når dem der sidder i vognen har grimt tøj og skæve tænder. Så min tråd gik egentligt bare på, om der er kriminelle trends i området. Heute gestohlen, morgen im Polen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2011 I vores område er det irlændere der fusker rundt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2011 Uden at väre sikker Tror nu ikke de er så meget ude på at stjäle, mere at få fusk job. Jeg mödte nogen på tanken der ville at vi skulle fylde benzin på deres bil på vores kort. Vi ville så få kontanter, nja. Smut på Preem de tar kontakter, men vär på vagt alligevel. Ikke så langt fra os (På Sannes vej:laugh:) bor der 28 polakker i et hus, men de körer nu i Svenske biler. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MKE 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2011 Tror nu ikke de er så meget ude på at stjäle' date=' mere at få fusk job. Jeg mödte nogen på tanken der ville at vi skulle fylde benzin på deres bil på vores kort. Vi ville så få kontanter, nja. Smut på Preem de tar kontakter, men vär på vagt alligevel. Ikke så langt fra os (På Sannes vej:laugh:) bor der 28 polakker i et hus, men de körer nu i Svenske biler.[/quote'] Stort hus..? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2011 I mit område er der ret mange danskere der fusker rundt, så jeg er ekstra uopmærksom på underlig opførsel.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2011 Stort hus..?Små polakker... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites