Jump to content
Junkeren

Varevogne på polske plader

Recommended Posts

Har den sidste tid set flere varevogne på polske plader i nabolaget. 2 gange har jeg set den samme vogn med to sjuskede fyre inde i, og i dag kørte jeg efter en hel sort varevogn op ad Gottorpsvägen. Den drejede hele vejen rundt i rundkørslen ved Återvinningen og kørte derind. Er de bare klunsere, eller skal man være på vagt overfor tyverier og indbrud for tiden? Sig til hvis du har hørt noget. Jeg har taget et par nummerplader.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg ville være på vagt. men det er bare mig. stoler ikke 100% på dem, selvom jeg godt ved de ikke alle sådan. men (firmaet) har været udsat for at have fået stjålet noget som så stod i sverig på vej til polen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis i skal være nervøse hver gang der dukker en polsk nummerplade op' date=' så får i da nok at se til. ;)[/quote'] Nu spurgte jeg specifikt til om der foregår lusk i området. Og ja, det er fordomsfuldt, men jeg har det svært med listende østeuropæiske varevogne i boligområder - specielt når dem der sidder i vognen har grimt tøj og skæve tænder. Så min tråd gik egentligt bare på, om der er kriminelle trends i området. Heute gestohlen, morgen im Polen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Uden at väre sikker Tror nu ikke de er så meget ude på at stjäle, mere at få fusk job. Jeg mödte nogen på tanken der ville at vi skulle fylde benzin på deres bil på vores kort. Vi ville så få kontanter, nja. Smut på Preem de tar kontakter, men vär på vagt alligevel. Ikke så langt fra os (På Sannes vej:laugh:) bor der 28 polakker i et hus, men de körer nu i Svenske biler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tror nu ikke de er så meget ude på at stjäle' date=' mere at få fusk job. Jeg mödte nogen på tanken der ville at vi skulle fylde benzin på deres bil på vores kort. Vi ville så få kontanter, nja. Smut på Preem de tar kontakter, men vär på vagt alligevel. Ikke så langt fra os (På Sannes vej:laugh:) bor der 28 polakker i et hus, men de körer nu i Svenske biler.[/quote'] Stort hus..?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites