Nielsen 10 Anmeld indhold Skrevet September 24, 2011 Hejsa! Jeg er vel ikke så heldig at der nogen herinde der kender en skrædder eller lign. i Malmö der lægger jeans op til en rimelig pris? Jeg har forhørt mig hos skrædderne i lokalområdet, men de er alle alt for dyre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2011 Jeg plejer at handle i tøjbutikker som tilbyder dette simpelthen for at undgå det besvær. Men ellers går jeg ned i en hælebar som ofte tilbyder sådan noget for en 20'er pr par. Dem har vi adskillige af i Landskrona. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nielsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2011 Tak for tippet. En 20'er - det var godt nok billigt. Jeg vil se om jeg kan finde sådan en hælebar her i Malmö. Jeg plejer at handle i tøjbutikker som tilbyder dette simpelthen for at undgå det besvær. Men ellers går jeg ned i en hælebar som ofte tilbyder sådan noget for en 20'er pr par. Dem har vi adskillige af i Landskrona. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites