darksaint 0 Anmeld indhold Skrevet September 20, 2011 Nogen der kan kaste lys på om det vil være muligt at modtage dansk TV2 efter 1.1.2012 når man er abbonent hos boxer sverige ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2011 Nogen der kan kaste lys på om det vil være muligt at modtage dansk TV2 efter 1.1.2012 når man er abbonent hos boxer sverige ???Eftersom boxer.se ikke tilbyder TV 2 allerede, så kan jeg ikke forestille mig at de vil gøre det efter 1 januar. (Danske) Udbydere af TV 2 pr. 1 januar 2012 kan ses her. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ronny85 10 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2011 Mener også den vil være i grundpakken, på analog tv kanaler(altså de kanaler hvor du betaler for over din husleje) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2011 Mener også den vil være i grundpakken' date=' på analog tv kanaler(altså de kanaler hvor du betaler for over din husleje)[/quote'] Jeg krydser fingere for at du får ret!!! Er der nogle der ved noget med sikkerhed? Har i lang tid gerne ville en tur ned på vores kontor og spørge, men det har kun "pensionist åbent" (8:30-12:30) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret September 21, 2011 Vi kan ikke trække tv2... ej heller betale for det via selskabet... Grunden til vi ikke kan trække det, er vist fordi vi har fibernet.. Vi har først for nyligt fået DR1 og DR2, via pakket hos selskabet.. Men vi har det nu fint me de svenske kanaler... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2012 Trækker lige denne tråd frem igen, vi har Tv2 via Canal Digital kabel tv idag. Men aner ikke om vi for lov at beholde den, har lige snakket med dem uden at blive klogere. Er der nogen her der også har Tv2 via Canal Digital og har været i stand til at få et klart svar på om den bliver der eller forsvinder? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2012 http://behold.tv2.dk/test/kabel-parabol-bredbaands-tv/parabol/canal-digital/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2012 Håber sku det er rigtigt Jesper, men tror du også det gælder for Svensk Canal Digital? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2012 Ahh kan se du har valgt Parabol, som sagt har jeg Canal Digital via kabel TV, her er besked noget anderledes: http://behold.tv2.dk/test/kabel-parabol-bredbaands-tv/kabel/canal-digital/ Men mon ikke den der test kun er for den Danske del af udbyderne? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2012 Ahh kan se du har valgt Parabol, som sagt har jeg Canal Digital via kabel TV, her er besked noget anderledes: http://behold.tv2.dk/test/kabel-parabol-bredbaands-tv/kabel/canal-digital/ Men mon ikke den der test kun er for den Danske del af udbyderne?Tanketorsk, jeps. - selvfølgelig kan den danske CD ikke lige sammenlignes med den svenske afdeling af ditto. Beklager - det gik for stærkt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2012 Tanketorsk' date=' jeps. - selvfølgelig kan den danske CD ikke lige sammenlignes med den svenske afdeling af ditto. Beklager - det gik for stærkt [/quote'] Jeg tilgiver dig så snart du kommer tilbage med det rigtige svar;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 2, 2012 Jeg tilgiver dig så snart du kommer tilbage med det rigtige svar;-)Du må gå dem mere på dørene, da de jo nok er dem der ved bedst (når de engang véd noget) ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ibg001 10 Anmeld indhold Besvaret January 9, 2012 TV 2 efter 11/1 TV2 kommer IKKE med i Canal digitals udbud via Kabel TV. (Se svar fra TV2 nedenfor) Boxer Sverige har ikke planer om at medtage TV 2. Boxer meddeler, at de har planer om at tage den med pga. kapaciteten på sendenettet. Det er jo reelt set noget sludder. De behøver ikke reservere en kanal til det i det svenske sendenet. Boxer kunne blot lave en aftale med TV2 om at registrere TV på boxer kortet. Vi vil jo i Malmö og omegn kunne få signalet via de danske sendere, men det forstår Boxers kundeservice intet af. Boxer har nok også verdens dårligste kundeservice. Jeg håber, at nogen her kan overbevise Boxer om hvordan det hænger sammen eller få Canal Digital på bedre tanker. Svar fra TV2: Jeg skriver til dig, fordi vi tidligere har været i korrespondance om adgangen til dansk TV 2 i det sydlige Sverige, når antennesignalet krypteres pr. 11. januar 2012. Jeg skal beklage, at vi - fejlagtigt viser det sig - har oplyst, at Canal Digital Sverige vil tilbyde dansk TV 2 i deres kanaludbud. Dette er desværre ikke tilfældet. Der har været en misforståelse i rapporteringen fra Canal Digital Sverige. Denne misforståelse er sket uden for TV 2-systemet, og vi er først nu blevet gjort opmærksom på den fejlagtige rapportering. Vi skal for god ordens skyld derfor oplyse, at Canal Digital Sverige ikke har dansk TV 2 i selskabets tv-pakker. Om dette ændrer sig på et senere tidspunkt, ved vi ikke, da det er tv-distributørerne, der beslutter, hvordan de sammensætter tv-pakkerne. Men vi har opfordret Canal Digital til at medtage den danske TV 2-kanal i selskabets tv-pakker. Som det ser ud, er der ingen ændringer, hvad angår de resterende distributører, som vi har oplyst om. Vi beklager denne misforståelse og de gener, som den har kunnet give anledning til. Venlig hilsen Lene Thorsen www.behold.tv2.dk Rugaardsvej 25 - 5100 Odense C. tv2.dk - lent@tv2.dk -----Oprindelig meddelelse----- Fra: Sendt: 15. november 2011 16:18 Til: Behold dit TV2 Emne: TV2 i Malmö Kære, Jeg skriver til dig, fordi jeg nu har den senest opdaterede information omkring distribution af TV 2 i Sydsverige efter årsskiftet. TV 2 vil fortsat blive distribueret som en del af tv-pakkerne i kabelanlæggene i det sydlige Sverige, og det vil ske via disse distributører: Nationale distributører: Canal Digital Sverige Tele2 Sverige Sappa Regionale distributører: Deep south/södra A-servicepartner Bjäre Kraft bredband Bredängen Canal Vision Duvslaget Harrie KL-elektronik Klöverärtens Litorinadalens samf Ljungdala byar Tejarpsdalens Teleservice Wihlborgs parabolför Ystads kommun Åkersbo Österlens kraft South-west/sydväst Varberg Energi Vikingen i Uddevalla For antenne-husstande vil det altså være nødvendigt at købe abonnement hos det lokale kabel-tv-selskab eller den lokale antenneforening for at kunne se TV 2. Når det gælder antenne-husstande, der ligger uden for kabelanlæggenes dækningsområder, arbejdes der p.t. på løsninger, som dog ikke er faldet på plads. TV 2 er ikke direkte part i disse forhandlinger. Jeg håber, at denne nye information vil være en hjælp for dig til fortsat at kunne se TV 2 efter årsskiftet. Venlig hilsen Lene Thorsen __ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites